A műszak után elindultam a buszmegállóba,közben csörgetni kezdtem Anna számát.
Olyan furán érzem magam most.. De biztosan csak a sötét miatt van.. Hála istennek Petrick azt mondta hogy belefér ha egy két órával tovább maradok, és ezzel megemeli a fizetésemet is, szóval kezdhetek gyűjteni..
$|c'can't d$$⁶@6_
Amíg várakoztam az előttem járó autókat figyeltem.Ember már szinte nem is volt látható azKk utcában.Egyedül énlblbbbb;;b;;b;llkkkkkb!;h álltaKk??!u%nk akim a buszmegállóban.Remélem tudunk beszélni most..
Perceken belül fogadta a hívásomat amire annyira nem számítottam hogy kezdetben alig mertem megszólalni.
- Szia.. - motyogtam a telefonba.
- Szia manó, miujság? - szólt a telefonba Anna mire egy nagy mosoly ült ki az arcomra.
- Háát.. - bámultam magam elé.
- Semmi különös,veled? Milyen az új suli? - kérdeztem miközben ajkamat harapdáltam.- Kikönyörögtem hogy had legyek magán tanuló cserébe anyu fogadott valami spanyol tanárt hogy fejleszteni tudjam a nyelvtudásom.. - mesélte miközben fura hangokat hallottam magam mögül de tudtam hogy csak a képzeletem játszik velem ezért nem igazán törődtem ezzel a kis "bábbal" hanem inkább Annára koncentráltam.
- Nyelvtudás mi? - kuncogtam a telefonba mire halottam ahogyan a mobil másik oldalán Anna felnevet.
- Dee nem úgy! - nyomta meg az utolsó szót mire elmosolyodtam.
- Jaj de huncut itt valaki.. - fűzte hozzá mire éreztem ahogyan a fejem paradicsom vörössé válik.- Te kezdted - vágtam rá.
- A nyelvtudásoddal.. - szálltam be a játékba majd felszálltam az éppen beérkező buszra.- Ha veled vagyok akkor nyilván jó.. - mondta halkan mire zavaromban olyat sikítottam volna,de nem tettem mivel a busz másik végében lévő ijesztő szemekkel bámuló néni igazán megrémisztett.
- Hiányzol nagyon nagyon nagyon nagyon - sóhajtottam fel.
- De cuki vagy - visított a telefonba amit mosolyogva elhúztam a fülem mellől.
Milyen hangos!
- Te is nagyon nagyon nagyon hiányzol! - mondta miközben leszálltam a buszról és a ház felé kezdtem el kullogni.
- És amúgy milyen az új hely? - kérdeztem miközben a zárba illesztettem a kulcsot majd elfordította azt és bementem az ajtón.
- Szar - válaszolt röviden tömören.
- Miért? - bújtam ki a kabátomból amit egyúttal a fogasra dobtam majd megindultam az emeletre.
- Mert nem vagy itt! - mondta mire annyira elkezdtem örülni hogy hirtelenjében arra sem figyeltem hogy hova lépek,így hát sikeresen estem egy nagyot.
- Haló? Itt vagy? - szólt Anna a telefonba mire fájdalmasan a telefonomért nyúltam majd felálltam.
- Igen itt - néztem a térdemre amin egy kisebb seb keletkezett.
Nagyszerű
Ez nagyon jól fog mutatni ha szoknyában megyek majd dolgozni..Időközben elmentem zuhanyozni azonban a hívást még mindig nem szakítottuk meg.
- Szóval,mikor találkozunk? - kérdeztem miközben felhúztam a lábaimat amit követően kiszaladt a kádból a víz.
Ügyes vagy Hanna!
- Még nem tudom babám.. De ha lehet minél hamarabb! De várjunk,ha jól hallom fürdesz most? - kérdezte.
- Eltaláltad - mosolyodtam ell.
- Ahhhhhh ne már! Együtt akarok fürödni veled! - siránkozott.
- Az mondjuk tényleg jó lenne.. - sóhajtottam.
- Várjá - mondta majd a telefon túloldalán motoszkálás hallatszott.
- Miaz? - kérdeztem ásítva.
- Pillanaaanat!
Jó akkor ezek szerint várnom kell.. Annyira boldog vagyok most.. De sokkal boldogabb lennék ha tényleg együtt lehetnénk most..
- Mostmár itt vagyok! - szólt a telefonba.
- Mit csinálsz? - ásítottam ismét.
- Fürdök - vágta rá.
- Nem akartam hogy egyedül fürödj - mondtam mire elmosolyodtam.- Édeseeeem! - jött rám az a tipikus kislányos zavar.
- Együtt fürdünk mostmár - kuncogott fel aranyosan.
Mikor már eljött a lefekvés ideje még utoljára elköszöntem Annától végül lehunytam a szemeim.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!