21.

333 25 0
                                    

Másnap reggel munkába menet elhaladtam egy állat kereskedés mellett aminek kirakatát kíváncsian fürkésztem.

Majd egyszer..

Egy kis idő múltán be is értem a kávézóba ahol meglepő mód Maya ült az egyik asztalnál Petrick társaságában.

- Jó reggelt? - indultam meg az asztalhoz ahol ültek.

- Jó reggelt! Csüccs le! - ált fel Petrick mire Maya amolyan " Ez most komoly?" Fejjel nézett rá mire elmosolyodtam.

- Mi a téma? - néztem Mayára aki egy hosszas sóhajt hagyott ell.

- Ne sóhajtozz bogaram,kellett valaki aki levált - kacagott fel Petrick.
- Tessék addig pletyizni amíg nem nyitunk.. - sétált a pulthoz.

- Na miről lenne szó? - néztem Mayára miközben a kötényemet magamra kötöttem.

- Nem akarsz műszak után bulizni? - mosolygott rám.

- Nem! - nevettem fel.

- De légyszii! Huncutkodni akarok - sóhajtozott.

- És én ehhez miért kellek? - kacagtam fel.
- Különben is Kayle? Ő vele mi a helyzet? - néztem rá szemöldökömet felhúzva.

- Hetero. Házas. Gyereke van. Bazdmeg - túrt a hajába mire akár mennyire is próbáltam együtt érzőnek lenni felnevettem mire Maya arcán egy nagy mosollyal felém csapott.

- Hát drágám nem lehet mindenki ferde hajlamú.. - néztem rá mire bólintott párat.

- Egye fene - csapott az asztalra majd mosolyogva gondolkodni kezdett.

- Miaz? - kérdeztem.

- Hányra menjek érted este? - nézett rám egy elégedetten.

Maya és a hangulat ingadozásai..

- Mit tervezel? Mondtam nem megyek! - ráztam meg a fejem.

- Péntek van - forgatta szemeit.

- És? - húztam fel a szemöldököm.

- Jó lesz! - állt fel az asztaltól.
- Vegyél fel valami szexit nyolcra érted megyek - nyomott egy puszit a homlokomra majd intett és kiment a kávézóból.

Szuper..

Negyed óra múlva már nyitottunk is,az emberek csak úgy özönlöttek így péntek reggel.

- Ezt viheted! - szólt Petrick mire fogtam egy tálcát majd a helyes kis csészét ráhelyeztem.

- Hanyas? - néztem az ősz hajúra.

- A hármas asztal - nézett rám mire csak bólintottam majd megindultam az asztalhoz ahol egy férfi ült.

- Friss Cappuccino ahogy kérte uram.. - tettem le az asztalra.
- A fánkot perceken belül hozom, elnézését kérjük! - néztem a férfira mire felém szegezte végre a tekintetét.

Mit keres itt Anna apja?!

- Oh szia Hanna - mosolygott rám.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now