Haza fele menet tudván hogy a mai napomnak még mindig nincs vége fáradtan a házba kullogtam végül a szobámban kötöttem ki.
Szent jóisten aludni akarook!De nem lehet mert Maya programot csinált..
Ez jó lesz.. Nincs sok kedvem amúgy is kiöltözni..
Továbbá csináltam egy kávét majd leültem a tévé elé.
Még mindig nem hagy nyugodni James szavai..
Igazán össze zavart.. Elváltak, és még Anna meg sem említette.. Biztosan nehéz lehet most neki.. De ez még csak nagyobb ok arra hogy pénzt gyűjtsek és elmenjek hozzá..Amíg néztem a tévét időközben feldobott egy macskás csatornát mire magamban olyan káromkodást mormoltam.
Ah..
Mondjuk cuki az a fekete cica.. Meg az a fehér.. És az a vörös is.. Ah basszameg a hülye televízió!Miután kinyomtam a tévét a kanapé másik végébe dobtam a távirányítót majd a hűtőhöz ballagtam mikor is csöngettek.
Maya
Miután kinyitottam az ajtót a mi kis rózsaszín malackánk a megszokott mosolyával fogadott majd ölelésbe húzott.
- Szia Mayaa - kacagtam a fülébe mire gyengéden eltolt magától.
- Szia csini baba - mért végig.
- Mi a terved? - kérdeztem miközben a kanapéra ültem.
- Berúgni - nevetett fel mire csak szememet forgatva kinyúltam a kanapén.
- Ah istenem.. - sóhajtottam fel mire Maya mellém vágódott.
- Mi az hős szerelmes? - mosolygott rám.
- Semmi.. - néztem rá amit követően megszólalt a telefonja.
- Ki a fasz csörget ilyenkor? - emelte a füléhez a telefont.
- Halo? - szólt a telefonba.
- Mi a helyzet? - ült fel mire én továbbra is a kanapén kiterülve lustálkodtam.- Oh basszameg.. Indulunk! - mondta Maya majd a zsebébe csúsztatta a telefonját mire értetlenül néztem rá.
- Ki volt az? - ültem fel.
- Baj van.. Vedd föl a kabátod és megyünk.. - dobta hátra a haját majd kinyitotta az ajtót és kiment azon.
Most mi a baj?
Mi történhetett?Miután belebújtam a kabátomba a lány után mentem egyúttal pedig bezártam az ajtót.
- Mi a baj? - álltam a lány elé aki idegesen az előttünk lévő utat bámulta.
- Derek hívott hogy Petrick rosszul lett.. És most a kórházban vár.. - túrt a hajába.
- A felesége hívta fel Dereket ő pedig annyira pánikba esett hogy egyből megindult Petrick házához és újraélesztést alkalmazott amíg a mentők nem jöttek.. Ha Derek akkor nincs ott.. Kitudja mi történt volna.. - szipogott mire csak magamhoz öleltem őt.Időközben megérkezett a taxi amit Maya hívott és megindultunk a kórházhoz.
- Máskor is volt ilyen rosszul léte? - törtem meg a csendet.
- Hát volt.. De nem olyan hogy újra keljen éleszteni.. - bámult maga elé.
Ahh baszki..
Miután megérkeztünk Dereket kezdtük el keresni aki a váró teremben ült.
- Bemehetünk hozzá? - tért a lényegre Maya.
- Igen - bólintott mire értetlenül néztünk a fiúra.
- Voltál bent? - néztem rá mire megrázta a fejét.
- Nem tudok bemenni.. Egy negyed órával ez előtt még eszméletlenül feküdt most meg lélegeztető gépen van.. Nekem ez sok - hajtotta le a fejét mire sóhajtottam majd egy kis noszogatás után felalt a székről és bementünk az ajtón.
Petrick ténylegesen is lélegeztető gépen volt, számos zsinór lógott ki belőle, és infúzió.
Az ágya mellett egy idős hölgy ujjait össze fonva bámulta a férfit.
A felesége..
- Jó estét Grace.. - ült le a bent elhelyezkedő egyik székre Maya.
Grace..
Miután bemutatkoztam beszélgettünk még, és átbeszéltük a történteket..
Végül egy jó óra múlva mindnyájan haza indultunk.Sziasztok 🌺
Vajon mi lesz a kávézóval?a válaszod írd le kommentbe 🤗
Apropó,mint már említettem készülök nektek egy másik könyvel ( persze ha ezt befejeztem utánna hozom nyilvánosságra )
A téma nem változott.
A Blackpink banda tagjai életéről fog szólni,emelett a bandában való shippekről.
( Aki nem kedveli az ilyesfajta történetet az kérem ne olvassa majd.. )
Legyen szép napod és vigyázz magadra! 💗
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!