25.✨

758 33 3
                                    

- anyu azt mondta hogy nyolcra jösz.. - néztem rá.

- hát igy volt, aztán mondta hogy hamarabb végeztél tehát hamarabb jöttem! - bújt az ágyamba, majd a takarót magára húzta.

- én megyek át öltözöm, szólj ha éhes vagy.. - álltam föl, majd a szekrényemből kivettem a pizsomámat és az ajtóhoz mentem.

- miért nem öltözől inkább itt? - nézett rám mosolyogva. 

Milyen szép a mosolya..
Öltöznék bent hidd ell,de egy száll törölközőben állok és lutyog belőlem a víz..

- sietek.. - mondtam és bezártam magam mögött az ajtót.

A fürdőszobában pillanatok alatt bebújtam a pizsomámba majd vissza mentem a szobába.Mikor beértem láttam hogy Maya nyakig betakarózva éppen az én telefonommal csinált képeket magáról.

Minek hagytam bent?Én hülye..

Csak felnevettem, majd fölültem az ágyra mire letette a telefonomat majd váratlanúl rám ugrott mire leestünk az ágyról.

- olyan meleg a tested! - fogta meg a nyakam mire letoltam magamról.

- persze, mert most fürödtem! - néztem rá.

- olyan jó meleg vagy! - karolta át a derekam,majd egyúttal hozzám bújt mire csak felsóhajtottam.

Anna is mindig ezt csinálta!..

- te tényleg olyan vagy mint egy gyerek! - mondtam mire eltolt magától, de a kezei még mindig a derekamon voltak.

- 18 éves vagyok! Ki kérem magamnak! - nézett rám szúros szemekkel mire elnevettem magam.

Ácsi!.. Ez az idióta idősebb lenne mint én?!

- mii?! Mutasd a személyidet! - mondtam, azonban a lány előkapta a telefonját majd a tokjából előhúzta a személyiét és a kezembe nyomta.
- nézd csak meg!

Tényleg 18 éves..

- te hány éves vagy? - nézett rám, majd vissza váltott az iménti pozícióra és hozzám bújt.

- hehe.. sok! - humorizáltam mire a karomba harapott.

- Mond már!!! - nyavajgott.

- 16 vagyok!Jövő hónap másodikán töltöm a tizenhetet! Ha mégegyszer belém mersz harapni én úgy megver-..!! - Ekkor felsikitott majd eltolt magától és a szája elé tette a kezét.

- hogy miiii?? Akkor most ki vigyázik kire? Hm hm? - nézett rám mosolyogva mire én is elmosolyodtam.

- aahj fogd be!! - mondtam mire megrázott.

- éhes vagyook! - húzott fel a földről majd megfogta a kezem és rázni kezdte.
- csinálsz nekem kaját? - húzta magához a karom.Talán túl közel is mert konkrétan azt is éreztem ahogyan korog a gyomra.

- csinálok,csinálok! Csak mennyünk le.. - ekkor a pizsimbe kapaszkodott majd leráncigált a lépcsőn amin sikeresen majdnem el estem.

- figyelj azért a lábad elé na! - nézett rám mire csak megráztam a fejem hiszen ő az aki ilyen gyorsan lohol a lépcsőn, nem én..

- mit szeretnél enni? - ültettem le a pulthoz majd a hűtőhöz sétáltam.

- az jó lesz ha csinálsz nekem valami szendót! - lóbálta a széken a lábát Maya.

Mint egy gyerek aki várja a reggelijét... És én vagyok az anyuka..

Miután elkészitettem a szendvicset Maya raktam majd mosogatni kezdtem.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now