7.

341 21 2
                                    

A pénz gyűjtés ment talán három napig. Teljesen elfogyott minden pénzünk. A kávézóba a bútorokat úgy ahogy, de ismét feltöltöttük.
Kidíszítettük a falait, bevásároltunk a süteményekhez, nagyjából minden a helyén volt, kikévé a kirakat. Még mindig szanaszét volt törve.

- Következő hónapban, ha megkapom a pénzt, újítsuk fel a kirakatot.. - nézett rám Maya.
Csak felsóhajtottam majd az ágyra dőltem.

- Három napja nem is dolgoztam semmit sem.. Munkanélküli lettem - sóhajtottam ismét.

- A kávézóval szemben ott van az a kisállat bolt vagy mi.. -feküdt mellém.
- Valamelyik nap elhaladtam előtte, és láttam hogy pénztárost keresnek.. - nézett rám. Egy rövid ideig hezitáltam.

- Mennyünk nézzük meg.. - álltam fel.

Odafele menet kedvtelenül ballagtam Maya mellett aki csak úgy mint egy rocksztár, énekelte a Jingle Bell című dalt.

- Jingle bell, jingle bell.. - énekelt miközben a talpa alatt levő havat rúgta maga előtt.

- Mi van ha fel sem vesznek..? - néztem szemöldökömet ráncolva a mellette levő rózsaszín hajúra.

- Jingle bells swing and jingle bells ring.. - dalolt tovább figyelem kívül hagyva.

- Te Maya! - álltam be elé.
- Mi van ha nem kapom meg az állást? - néztem rá.

- Hát ő.. Jöhetsz hozzánk dolgozni, mindig van ilyen szexi ladynek hely! - mosolygott rám mire szememet forgatva haladtam tovább.

- Ah Maya! - sóhajtottam.

- Snowin' and blowin' up bushels of fun
Now the jingle hop has begun.. - kornyikált mire ismét csak felsóhajtottam.
- Jól van na! - nevetett fel.
- Különben sem örülnék ha te is ott dolgoznál.. - karolt át.
- Fura emberek vannak ott - fintorodott ell.

Mikor az állatkereskedéshez értünk csak Mayára néztem aki arcán egy biztató mosollyal betessékelt azon ajtaján.

- Jónapot! - köszönt erélyesen Maya.

Míg vártunk az üzletvezetőre a bent levő állatokkal szemeztem.

Hörcsög.. Egér, tengerimalac.. És.. cica.. Cicák?!

Egyből a cirmosokhoz siettem akik egy külön elkerített részen voltak.

- Szia! Szia.. - gügyögtem a foltos kis macskáknak. Voltak talán úgy öten, abból az ötödik békésen aludt. Szőre hófehér volt, mancsai pedig rózsaszínek.

- Ő hasonlít rád! - guggolt le hozzám Maya.

- Melyik? - néztem rá.

- Jó napot, itt vagyok! - totyogott hozzánk egy középkorú hölgy.
Egyből kiegyenesedtünk.

- Jónapot én.. - néztem a nőre.

- Az állás miatt jött? - mosolygott rám mire hevesen bólogatni kezdtem.
- Jólvan aranyos, tessék követni! - intett.

Miután egyeztettünk még vetettem egy utolsó pillantást a fehér kis cicára majd kimentünk az ajtón.

- Hát ez gyors volt.. - nyújtózkodott Maya.
- Különben, mit mondott?

- Hát mondta hogy addig maradok ott, amíg én jónak látom de nagyon őrülne ha maradnék mert szükségük van a pénztárosra. Holnap 11-re elég ha bemegyek, ilyen próba nap lesz vagy mi - fordultam le a kávézónál

- Na hát ez tökjó! Maya megint jó munkát szerzett neked! - dicsérte magát.
- Kapok egy csókot? - mosolygott.

- Köszönöm Maya! - pusziltam meg az arcát.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now