Hétfő reggel Will autójában ültem mikor kaptam egy eléggé fura telefonhívást Yasutól. Miszerint betörtek a kávézóba.
Amilyen gyorsan csak tudtam oda siettem. A kirakat üvege be volt törve, a székekből sem annyi volt mint amennyi. A falon levő festményekből szinte egy sem volt már meg. Egyszerűen nem jutottam szóhoz.
- Mi a fene történt? - néztem Yasura aki a rendőrök számát csörgette.
- Reggel bejöttem és már minden így volt - sóhajtott.
Csak Petrickhez mentem aki fejét fogva bámult jobbra balra.
- Semmi baj, helyre pofozzuk rendben? - tettem a kezem az ősz hajú férfi vállára.
- Hanna, nincs elég pénzünk rá.. Még a rádiót is elvitték - csuklott ell a hangja.
- Azta kurva - figyeltünk fel Maya hangjára aki éppen abban a pillanatban lépett be az ajtón.
Negyed óra múlva egy rendőr autó állt be a kávézó elé.
Felmérték a károkat, végül annyit mondták hogy vissza nézik a kamerát hogy eltudjak kapni a bűnösöket.
A kávézót bezártuk, és elkezdtünk sepregetni annak reményében hogy egy fokkal jobb legyen. Mindannyiuknak sírni volt kedve, tudtuk ha tovább bámuljuk a másikat az egyikünk úgyis elbőgi magát.
Két óra múltán felszedtük az üveg szilánkokat és vissza állítottuk a székeket valamint az asztalokat már amennyi még használhatónak tűnt. Annyi szerencsénk volt, hogy a mosodában nem tettek kárt. De annak ajtaját sem kímélték.- Maya dobjuk össze a pénzt - ültem le a rózsaszín malacka mellé kinek arcán most egy csepp mosoly sem volt.
- Elkezdek gyűjteni - sóhajtott.
- És én is! - ült le közénk Yasu.
- Jaj istenem!.. - hallottuk meg magunk mögül Grace hangját.
Miután megnyugtattuk a kétségbeesett nőt Mayával és Yasuval össze dugtuk a fejünket.
- Nekem van valamennyi pénzem félre rakva - vette elő telefonját Yasu.
- Én jövőhéten kapok fizut! - támaszkodott rám Maya.
- Van bankkártyám.. De nem tudom mennyi pénz van rajta - gondolkodtam ell.
- Hagyjátok csak.. Ebből a romhalmazból nem lehet csak úgy várat építeni - húzott ki egy széket Petrick majd leült rá.
- Ha várat nem is, kávézót lehet - mosolygott ránk Maya.
Az éjszaka már neki is fogtunk a kávézónak. Míg Yasu figyelt a helyre Mayával elmentünk levenni a kártyámról a pénzt.
- Na mennyi? - kérdeztem.
- Kezdésnek tökéletes! - karolt belém majd arcán egy széles mosollyal megindultunk vissza a kávézóba.
ESTÁS LEYENDO
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!