14.

401 21 0
                                    

Miután összeszedtem magam felhívtam Mayát hogy jöjjön át majd
a hátsó udvarra mentünk a cicával.. A későbbiekben a szobámban ültünk és meleg teát kortyolgattunk.

- Mit csináljunk?.. - nézett rám mire csak megvontam a vállam.

- Nemtudom.. - sóhajtottam fel mikor is Leo lépett köreinkbe.

- Sziasztok! - lépett be az ajtón Yasu.

- Hát ti? - kérdeztük egyszerre a lánnyal.

- Csak jöttünk látogatóba - mosolygott rám Yau.

- Hol a pamacsod? - nézett körül Leo mire csak Mayára néztem.

- A hátsó udvarban.. - felelte Maya.

- Miért van ott? - értetlenkedett Leo.

- Uu baszki.. - ült le az ágyra Yasu.

- Sajnálom.. - ült le Leo is az ágyra.

Csak azt nem tudom hogy hogy mondjam ell Annának..

- Rendelünk egy pizzat? - dobta fel az ötletet Maya.

- Vaagy.. Elmehetünk az után is pizzázni hogy megmutadtad a munkahelyet - néztem rá mire hevesen bólogatni kezdett.

- Dolgozni akarsz menni? - nézett rám Yasu.

- Hol van az a munkahely? - nézett Leo Mayára.

- Majd meglátjátok csak induljunk márrr! - állt fel Maya majd a két fiú is követte a példáját.
- Te csinibaba meg készülődj! - emelte felém mutató ujját Maya.

- Igenis! - mondtam majd kituszkoltam őket a szobából és a szekrényem elé ültem.

Mit vegyek fel?
Valami olyasmi kéne ami azt sugározza belőlem hogy egy érett nő vagyok aki megáll a két lábán bármi is történjen.. Na de ne legyen annyira kihívó,legyen határozott és magabiztos de ne túl egoista..

Miután elkészültem leballagtam a lépcsőn mire a kanapén henyélő  barátaim felkapták a tekintetünket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Miután elkészültem leballagtam a lépcsőn mire a kanapén henyélő  barátaim felkapták a tekintetünket.

- Jól nézel ki! - mosolygott rám Yasu.

- Mint egy felnőtt - fonta össze karjait Leo majd az ő arcára is kiült egy halovány mosoly.

- Nagyon jó vagy! - ölelt meg finoman Maya.

- Köszönöm! - mondtam arcomon egy kis pir kíséretében.

- Na mennyünk! - mondta Maya végül bezártam az ajtót és Yasu autójához indultunk.

Az út alatt kíváncsian vártam hogy megérkezhessünk.Azonban bennem volt egy kisebb félelem a munka felől mivel gőzöm sem volt hogy hova megyünk.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now