12.

497 25 6
                                    

Az előző rész tartalmából: 11.

Annyira édes illata van hogy néha legszívesebben megharapnám.. mármint a száját.. Na de sipirc Kicsi Hanna! Akcióba kell lépned!

- Akkor holnap találkozunk! - intettem neki majd miután elhagytam az iskola kapuit a buszmegállóhoz siettem.

Vajon miért kell oda mennem?.. És miért engem hívott Yasu? Na mindegy is.. Bármiért is hivott,szívesen segítek hiszen sokkal tartozom neki, és viszonozni szeretném a kedvességét..

Miután megérkezett a busz,felszálltam majd leültem egy üres helyre és az ablakon át néztem az elmosódó fákra..

Mikor leszálltam a buszról kérdően körülnéztem mivel Maya munkahelye előtt találtam magam.

Felhívom Yasut..

Miközben vártam hogy felvegye nem fogadta a hívásomat mire csak értetlenül néztem körül.

Mi a franc van? Talán bekellene mennem? Nem.. Biztos hogy nem!  Inkább megvárom amíg vissza hív. Meg amúgy is,ahogy elnézem zárva van.. Mármint nincs bent senki.. Ez fura.. Na de hol van Yasu??

Miután újra hívtam szintén nem vette fel.

- Ooo sziaa- lépett ki a bárból mosolyogva Maya.

- Sziaa Maya! - mosolyogtam rá.

- Nagyon szexi ez a.. Egyenruha rajtad! - puszilta meg az arcom.

- Ne cukkolj! - mosolyogtam.

- Ez nem cukkolás, ez csupán tény - mondta miközben végigmért.

- Nemtudod merre lehet Yasu? - kérdeztem.

- Yasu dolgozik - vágta rá.

- Hogy mi? - akadtam ki.
- Nekem azt mondta hogy.. Ah mindegy. Van még valami dolgod mára? - néztem rá mire elmosolyodott.

- Randira akarsz hívni? Arra mindig van időm! - mondta szemöldökét felhúzva mire elmosolyodtam.

- Arra gondoltam hogy átjöhetnél! - mondtam.

Úgyis rég nem láttuk egymást..

- Akkor indulás! - karolt át mosolyogva majd megindultunk.

- Egyébként nem vagy éhes? - kérdeztem mire megrázta a fejét.

- Neked nőtt a cicid? - emelte ki az utolsó szót majd rámarkolt a mellemre.

- De héé! - nevettem ell magam miközben elemeltem a kezét.

- Oké most már éhes vagyok! De úgy totálisan! - mondta Maya mire elmosolyodtam.

- Akkor mennyünk boltba - mondtam majd bementünk egy közeli kisboltba.

- Hanna te tudsz sütni? - nézett rám.

- Attól függ,mire gondolsz?

- Hát süthetnél nekem valamit mert nagyon éhessé tettél..Valami édeset.. - súgta a fülembe.

Miért suttog ez az idióta??!

- A Muffin jó lesz? - kérdeztem tőle mire elmosolyodott.

- Nem úgy értettem de megteszi az is! - vágta rá mire egy kis gondolkodás után leesett hogy hogyan  is értette.  Továbbá mosolyogva megráztam a fejem majd haladtunk tovább.

- Milyet szeretnél? Tudok csinálni.. - néztem körül.

- Valami édeset! Mivel magadat nem tudod bele sütni tehát.. Jó lesz a csokis! - vágta bele a kosárba a tábla csokit amit a későbbiekben bele kell majd tördelni a Muffinba.

- Egyébként mi ez a sok bók? - néztem rá mire elmosolyodott.

- Te is bókólhatnál nekem! - nézett rám miközben átkarolt.

Ezt inkább meghagyom neked mivel nem tudom hogy hogyan kell..

- Gyere ott nem áll senki! - húztam az üresen álló kasszához majd fizetni kezdtünk.

Miután haza értünk halál félelemmel kinyitottam az ajtót remélve hogy nincs itthon Cameron.

Hála a jó istennek.. Nincs itt!

- De rég voltam itt! - nyújtózkodott miközben lepakoltam a pultra.
- Anyukád itthon van? - nézett rám.

Bár úgy lenne..

- Mindjárt jövök.. - mondtam majd megindultam a szobám felé mire megfogta a kezem.

- Megyek veled! - mosolyogott.

Amint kinyitottam a szobám ajtaját Maya az ágyamra dőlt.

Leveszem gyorsan az egyenruhámat még mielőtt összekenném..

Miután átöltöztem Mayára néztem aki egy hatalmas mosollyal az arcán nézett vissza rám.

- Te perverz! - ugrottam rá majd csiklandozni kezdtem a lány oldalát.

- Ide fogok pisilni! - mondta szenvedve miközben kinyújtotta egyik lábát ami egyenesen az érzékeny pontomat simította végig,amit követően pedig felnyögtem.
Az alattam forgolódó lány ennek hallatán elmosolyodott.

- Ez nem vicces! Hülye hülye hülye! - vágtam hozzá a párnát.

- Nem szándékosan volt! - húzta félmosolyra száját.

- Jó inkább mennyünk sütni! - mondtam mire belém kapaszkodva felült és vissza mentünk a konyhába.

- Vajon mindent vettünk? - nézett rám.

Nézzük csak..
Tej.. Cukor.. Napraforgó olaj.. Sütőpor.. Tojás.. Liszt.. És a csoki..
Minden megvan!

Amíg neki álltam a sütésnek Maya a tv előtt lustálkodott.

Még mindig olyan mint egy kislány aki várja az anyukáját hogy elkészítse a kedvencét..

- Kész van már? - éreztem meg két kezet a derekam körül.

- Még nincs.. - mondtam mire Maya a fejét vállamra hajtotta.

- Egyébként.. - kezdett bele de a telefonom csörgése közbe szólt.

Anna?

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now