1.

671 31 4
                                    

Zuhanyzás után megszárítottam a hajam, majd a szobába beérve egy rövidnadrágot,és egy cipzáros pulcsit vettem fől,majd le mentem a nappaliba.
Eleinte a kunyhapúlton ültem,majd Mivel megéheztem kipakoltam a spájzból mindent.

Éhes vagyok.. Úgy tűnik
Evvel nem jutok előre..

Amikor bezártam a hűtőt, a telefonom rikácsolása törtemeg a csendet.

Ki hívhat ilyenkor..?

- halo? - szóltam bele.

- Szia Hannám.. Mond suliban vagy még? - szólt a telefonba Maya.

- sz-szerencsére nem! - köszörültem meg a torkom.

- most akkor ki is a naplopó?

- még mindig te! - mondtam mire felnevetett.

- szóval otthon vagy..

- hol máshol lennék?

- 10perc és ott vagyok akkor!

És evvel a mondattal lerakta.

Egyébként is,halálra unom magam.. nem árt ha van társaságom..
Most legalább lesz idő arra hogy észhez téritsem hogy 18 évesen nagy dolog a pénz,és a munka..

Továbbá a kunyhapúltnak dőlve keresgélni kezdtem a pizza futár számát,mikor csöngettek.

Ez gyors volt!

Mikor kinyitottam az ajtót, Maya mint egy ázott kisegér,betotyogott az ajtón,majd levette a cipőjét és megált a nappali közepén.

- Szia Hannám! - karolt át csurom vizesen, majd főlakasztotta a kabátját.

- Szia.. - mondtam.
- ez gyors volt! Ude repültél? - néztem rá.

- valójában munkából jöttem!

- rendben..Nagyon vizes vagy..
Gyere, adok valami száraz ruhát! - indúltamfől a lépcsőn mire mögöttem szorgosan szelte a lépcsőfokokat.

- a bugyidat is oda adhatnád, mert ugyanis szarrá áztam! - mondta Maya mire felnevettem.

- csak fogd be és gyere! - mondtam mire megfogta a kezem.Különösebben nem vetettem szemet rá,legelső találkozásunknál is ilyen tapadós volt,tehát csak mentem tovább.
Mikor fölértünk,egy hoszú nadrágot és egy pulcsit tettem elé.

- öltözz át, majd szólj ha készen vagy .. - léptem az ajtóhoz mire a karomnál fogva megállított.

- köszönöm! - nézett rám mosolyogva.

- nincsmit! - mondtam.

- hé! Nem akarsz átöltöztetni? - kiabált utánnam mire csak a lehető legnagyobb lelki nyugalommal bezártam az ajtót magam mögött, majd lementem a nappaliba.
Továbbá a konyhapultnak dőlve hívni kezdtem a pizza futárt azonban nem vette fel.

Most mégis miért nem veszik fől a telefont? Éhen halok!

- kit hívsz? - sétált hozzám Maya, majd leült a kanapéra.

- a pizza futárt próbáltam csak..
De nem vették fel...

- aaa, hagyd a francba, nem rendelünk inkább valami ázsiai kaját?

- de én pizzát szeretnék!

- jójó nyugi! Gyere! - kapálózott felém mire leültem mellé.
- nézd a jó oldalát, itt vagyok és tudok főzni is! - mondta hencegve.

- és ezt pozitívumként kell venni,vagy negatívumként? - néztem rá mire összehúzta a szemőldökét majd rám vetette magát.

- adok én neked mindjárt negatívumot! - mondta órdibálva majd csiklandozni kezdte az oldalamat.

- v-vicceltem! Hagyd abbaa! - mondtam szenvedve mire csak felnevetett.

- vajon mit takar ez a kis cipzár mi? - ült rám mire próbáltam lelökni magamról,szerencsémre csörögni kezdett a telefonom mire
automatikusan lelöktem magamról Mayát,majd fogadtam a hívást.

Na végre..

- jó napot, már hívtam önöket csak nem vették fől a telefont szóval, egy gyroszos pizzát szeretnék és egy..

- mi? Mi? Várj már! - nevetett Anna a telefonba mire a púlzusom az egekbe szált.

- mi? Bocsánat! Azthittem a pizza futár hív..

Én hülye...

- semmi baj,azért hívtalak mert szeretnék veled beszélni holnap, felőled rendben van?

Persze hogy rendben van..

- rendben van!

- akkor holnap találkozunk,légy jó! - mondta Anna és lerakta a telefont.

Mikor letette a telefont, örömömben ugrándozni kezdtem a nappaliban.

- azt mondta beszélni akar velem!!!! Ennél csodásabb a napom sosem volt még! - mondtam vigyorogva.

- héé, nyugodj már meg!A pizza futárral mi lesz? - tértem észhez majd azonnal hívni kezdtem a pizza futárt.

Továbbá az emeleten vártuk a pizzát.
Míg az ágyon feküdtünk Maya letette a telefont majd megpöckőlte a vállam.

- nem is foglalkozol velem, egyébként is akivel beszéltél,a pasid volt? Dugtatok már? - nézett rám Maya mire hozzá vágtam a párnámat.

- de egy szemét vagy! - mondtam nevetve.

- vagy szűz vagy még? - vágta vissza a párnát.

Igen.

- miért te nem? - néztem rá mire hozzám vágtam a párnát.

- persze hogy nem, a hátsó ajtón sem vagyok szűz! Hála a főnököm fiának..
Azon a napon nem tudtam menni sehova sem és fagyasztott borsón kelett hogy üljek egésznap..
- De tudod mit? Leszek én az elsőd! - mondta mire lehúzta váratlanúl a főlsőm cipzárját.

- de egy majom vagy! - ültem fel, azonban mikor fölakartam húzni a cipzáromat, lentről megszólalt a bejárati csöngő mire a vér is megfagyott bennem.

Ki lehet lent..? A postás Kayl? Nem, nem lehet.. Talán anya? Anya este végzik a munkával.. Talán Will? Ha ő lenne már írt volna hogy átjön..
Ki lehet lent?!

- hé ne félj már! - mondta Maya mire megint megszólalt lentről a csöngő.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now