6.

440 24 9
                                    

Másnap délben már a szobámban pakoltam a bőröndömbe mivel eljött a kirándulás vége.

Nincs különös véleményem az egész kirándulásról.. Voltak szép pillanatok és voltak kevésbé jók..

Miután végeztem felöltöztem hogy útra kész legyek végül fogtam a cicust és a hallba mentem ahol már gyülekeztek a többiek.

- Szia Hannaa - húzott maga mellé Daniel.
- Jól vagy? - nézett rám.

- Igen már mondhatni jobban vagyok.. - sóhajtottam fel mire Daniel csak simított egyet az arcomon majd Emilyhez ment.

Szóval már mindenki tudja

- Indulás! - kiáltott Müller mire mindannyian mint a zombik megindultunk a buszhoz.

Anna hol van?

- Szia - állt mellém Leo.
- Ezt neked vettem.. - nyújtott felém egy sonkás szendvicset.

- Köszönöm - mosolyogtam rá.

- Figyelj.. Nem lenne gond ha egy kis ideig még nálad lennék? Csak addig amíg nem találok egy lakást mivel ezek után nem nagyon szeretnék többet apával.. - fordúlt felém.

- Én kimondottan örülnék neki ha maradnál szóval.. - néztem rá mire arcán egy mosollyal csak bólintott egyet majd átkarolta a nyakam ezzel egyazon egy barackot nyomott a fejemre mire felnevettünk.

- Minden rendben lesz,jó? - mosolygott rám mire bolintottam párat.

Remélem..

- Ne mozogjatok már ennyit! Így nem tudom megszámolni hogy hanyan vagytok! - idegeskedett Elizabeth.

- Megvan mindenki - nézett a tömegre Anna mikor is találkozott a tekintetünk amit követően mosolyogva félre pillantott.

- Oké,úgy tűnik még várni kell a buszra addigra is ne menjetek messzire! - szólt a tanár úr mire Anna megindult felém.

- Szia Manó - nézett rám mosolyogva.

- Sziamia - öleltem magamhoz.

- Szia kicsi Hanna - simogatta meg a cicus fejét.
- Megyünk valami üdítőt venni? Nagyon szomjas vagyok - nézett rám mire bolintottam egyet majd kézen fogtuk egymást és megindultunk a bolthoz.

Mikor már igazán távol voltunk a többiektől Anna maga felé fordított és lassú csókba húzott.

- Megláthatnak - néztem szemeibe.

- Nem érdekel - mosolygott rám mire a lány álla alá nyúltam és finoman megcsókoltam.

- Már nem is vagyok szomjas,mehetünk vissza - mondta vidáman mire felkuncogtam.

Szóval csak azért hívott ide mi?

- Azért még nézzünk be a boltba - mondtam mire mégiscsak bementünk az említett helyre.

- És mit szeretnél hercegnő? - nézett rám mire éreztem ahogyan a fejem paradicsom vörössé válik.
- Ne legyél szótlan - hajolt közelebb arcán egy elégedett mosollyal mire csak az arcomon lévő pírt takarva kézen fogtam a lányt és végül a süteményekhez mentünk.

- Éhes a pocakom - jelentettem ki miközben a süteményekkel szemeztem végül vettem néhány darab csokis fánkot majd Annára néztem.
-  És te hercegnő mit szeretnél? - mosolyogtam rá bájosan.

- Én veled is nagyon jól lakom - mondta mire szemöldökömet felhúzva ránéztem.

- De akkor én sem eszem semmit - vágtam rá.

- Jó akkor eszek egy Croissant - mondta szemeit forgatva mire elmosolyodtam.

Miután választott a pénztárhoz mentünk ahol egy ismerős arc fogadott minket a kassza másik oldalán.

- Jó reggelt - köszöntünk.

- Jó reggelt.. jó titeket együtt látni - mosolygott ránk a hölgy.

- Szeretek is vele lenni - nézett rám mosolyogva Anna.

- Legyen szép napotok! - mosolygott ránk hölgy.

A szállás felé sétálva láttuk hogy a buszunk már meg is érkezett amire sorjában mindenki felszállt.

A buszon ülve félálomban bámultam ki az ablakon mikor Anna leült mellém arcán egy nagy mosollyal.

- Te miért nem alszol?Rajtad kívül már mindenki horkol - nézett rám.

- És te miért nem alszol? - vágtam rá.

- Aludjunk akkor - mondta miközben egy puszit nyomott az arcomra majd egyik kezével átkarolt.
Egy ideig még súgdoloztunk a másiknak azonban
kis idő múltán már aludtunk mint a bunda.

...

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now