Az este folyamán Emilyék kitalálták hogy üljünk ki a partra mivel amióta itt vagyunk sosem jártunk a parton tehát gondoltuk itt az idő ha már úgy is pár nap múlva vége a kirándulásnak.
Az ég már igazán sötét volt,úgy nyolc óra múlhatott mikor a megbeszélt helyen találkoztunk.
A szettem egy nagy lenge pólóbol,egy szimpla kockás szoknyából és egy fekete torna cipőböl állt.Persze kicsi Hannát sem hagyhattam egyedül,azért vittem magammal őt is.
- Sziasztok! - sétáltam a többiekhez akik már kint ültek.Voltunk egy páran.' Emily,John,Leo Daniel és Connor ültek egy kört formálva.
- Végre hogy itt vagy! - mosolygott rám Daniel miközben leültem mellé.
- Kit hoztál magaddal? - nézett Connor az ölemben pihenő csöppségre.
- A sziszámat - válaszoltam mosolyogva.
- Szóval igaz volt hogy cicát tartasz magadnál - nevetett fel majd megsimogatta a cicust.
- Naná! - kacagtam fel büszkén.
- Kértek? - nyújtotta körbe Leo a doboz cigijét.
Ilyenkor Yasura emlékeztet..
Nagyon régen láttam már.. Azt hiszem majd a kirándulás után áthívom.- Egyébként a többiek mikor fognak megjönni? - hajtotta fejét Emily Daniel vállára.
- Elvileg nem is jönnek.. - szívott a cigarettájába Leo.
- Már itt is vagyunk! - ült le közénk Elizabeth Anna és Amanda kíséretében.
- Ők hogy hogy itt vannak? - utalt Leo a két diáktanács tagra.
Mindenkire számítottam csak ő rájuk nem..
- Ne nyavajogj,örülj hogy itt vagyunk különben ki sem jöhettetek volna! - forgatta szemeit Elizabeth.
- Szia kicsi Hanna - ült le mellém Anna majd egy mozdulattal a cica alá nyúlt,ezzel végig simitva combomat az ölébe vette a csöppséget.
Oo istenem..
- Éhen halok! - sóhajtozott Amanda mire Connor átkarolta őt.
- Én is.. - mondta Connor miközben közelebb hajolt a lányhoz majd megcsókolta őt.
Kívülről lepleznem kellett a reakciómat azért csak félre pillantottam azonban belülről olyan káromkodást mormoltam meglepődöttségemre hogy ha azt a többiek hallották volna..
- Egyébként hogy hívják a cicust? - szólalt fel John.
- Hannának hívják.. - mondtam miközben lábaimat kinyújtva az égre pillantottam.
Milyen szép most az ég..
- Miért pont Hanna? - nevetett fel John.
- Ez egy hosszú sztori dee.. - nézett rám mosolyogva Anna.
- Legyen elég annyi hogy én választottam - nézett a fiúra.- De egy cicának miért olyan nevet adtok amit egy.. - kezdett bele Elizabeth.
- Mert illik rá és kész! - vágta rá Anna.
- Mi lenne ha.. - nézett Emily a vízre.
- Mennyünk - álltam fel meggondolatlanul mire a többiek is követték a példámat.
- És mégis hogyan akartok a vizbe menni? - idegeskedett Elizabeth.
- Hát így - mondta Connor majd kibújt a polójából egyúttal pedig levette a cipőjét és a víz felé indult.
- Jöttök? - fordult hátra mire mindannyian elkezdtünk kibújni a cipőnkböl.- Megfogtok fázni! Öltözzetek már vissza! - folytatta Elizabeth.
- Vigyázz rá - adta Anna a cicust Elizabeth kezébe végül kibújt a nadrágjábol és a többiekhez indult.
- Diaz te itt maradsz! - nézett rám össze ráncolt szemöldökkel Elizabeth.
Nem maradhatok.
- Majd talán máskor! - mosolyogtam a lányra majd kibujtam a szoknyámból és a vízbe indultam.
- Gyere törpe - bújt ki a víz alól Daniel majd hirtelen fölkapott és a nyakába vett.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!