A suli elött leültünk a padra majd Anna kibontotta a reggelijét, és enni kezdett.
- nem fázol? - kérdezte a lány.
- kicsit, és te?
- én nem. - Mondta Anna és letört egy darabot a Croissant-jából,majd a szám elé tolta.
- meg akarsz etetni? - kérdeztem nevetve.
- de naa! - mondta Anna mire beadtam a derekam,hagytam hogy megetessen.
Úgy érzem magam mint egy óriás bébi!
- szóval fázol mi? - nézett rám.
- csak a combom. - mondtam mire Anna fölállított, majd az ölébe húzott.
- máskor vegyél fel azért egy harisnyát! - mondta a lány majd a combomra rakta a kezét.
- de olyan pompás volt a reakciód! - mondtam majd elmosolyodott.
- sziasztok! - jelent meg Daniel és Emily,mire Anna lassan lecsúsztatta kezét a combomról.
- sziasztok - mondtam.
- reggelt.. - mondta Emily és elő vette a telefonját.
- kértek a reggelimből? - kérdezte a fiú és leültek mellénk,majd elő vett a táskájából kettő kakaós csigát.Az egyiket maga elé rakta, a másikat pedig Emily kezébe nyomta.
- én nem kérek köszönöm! - mondta Anna.
- te kérsz? - nyújtotta felém a reggelijét Daniel mire Anna megfogta a derekam jelezve hogy száljak ki.
- indulnom kell. - mondta Anna és vissza ment a suliba.
- nem vagyok éhes! - mondtam fejemet megrázva.
- jó reggelt! - köszönt Amanda Conor kiséretében.
Ezek kézen fogva?
- sziasztok! - mondta Emily.
Miután mindannyian köszöntünk a másiknak,lassan egy kis tömeg gyűlt az iskola elött.
A késöbbiekben megjött Jess és Lisa is,valamint John és Derek.
Fél nyolc körűl be mentünk, majd mindenki a termébe vette az irányt.Nekem tesi órám lesz.. Ahj már!
Az öltöző felé cammogva bele botlottam egy fiúba,vagyis nekem jött.
- bocsánat! - mondta a srác majd felsegített.
- semmi baj, hogy hívnak? Nem láttalak még itt!
- pedig már egy ideje ide járok,Nathan Cooper vagyok.
Nathan Cooper 17y
- nekem most mennem kell, majd késöbb találkozunk! - mondta a fiú majd rám mosolygott és elviharzott.
Miután elköszöntünk be mentem az őltözőbe, és öltözni kezdtem.
Egyszer csak az ajtó nyilására lettem figyelmes.- te tesivel kezdesz? - lépett be Anna az ajtón majd leült mellém.
- majdnem szívrohamot kaptam! - mondtam mire a lány felnevetett.
Kinyitottam a szekrényem majd levettem a felsőm.
A lány végig mért majd eltakarta a szemét.- most miért csinálod ezt? - kérdeztem mire felnevetett a lány.
- míg nem házasodunk össze nem láthatlak így! - mondta Anna és elmosolyodott.
Naa eezz 🥺
Nem szóltam semmit,csak megpusziltam a lány homlokát mire levette kezeit szeme elől,majd megfogta az arcom és megcsókolt.
- JOREGGELT! - szaladt be az öltözőbe Lisa mire Annával hipersebességgel ugrottunk el egymástól.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!