- Köszi hogy elhoztál minket Yasu - pusziltam meg az arcát az autóban ülő fiúnak.
- Este jövök - mosolygott rám.
- Köszönöm te kínai hogy elhoztad idáig a seggünket - hajolt Maya is be a kocsi ablakán csak hogy Yasu arcára nyomhasson egy nagy csókot.
- Jól van kis malac.. - nyomta ki az ablakon Maya fejét ami láttán felnevettem.
- Ne hagyd hogy túl sokat igyon, jó? - nézett rám Yasu miközben a szájába vette a cigijét.- Mármint Leo? - hajoltam vissza az ablakhoz.
- Maya - nézett rám mire szememet forgatva egyetértően bólintottam párat.
- Hehe ezt hallottam - dugta mellém a fejét Maya mire Yasu arcára egy kis mosoly ült ki.
- Rendben Yasu, vigyázz az úton - integettem neki mosolyogva.
Másodpercek alatt már az autó el is hajtott a ház elől.- Na gyere máár - karolt belém Maya.
A hallban totyogva Maya furcsa módon inkább settenkedett mögöttem, mint hogy mutatta volna az utat hiszen nem igazán sokszor voltam itt mivel inkább nálam szoktunk lenni.
- Baj van? - fordultam felé.
- Nem nincsen szívem, csak szedd már a lábad! - kezdett ell tolni a derekamnál fogva a lifthez.
- Oh! Hé! Mrs! - szólt utánunk a recepciós fiú aki látásból ítélve túl fiatalnak tűnt.
- Menjél! Menjél! - fogta meg a kezem majd húzni kezdett a lifthez.
- Hé, Mrs! - sietett utánunk a srác.
Végül mikor már centikre voltunk egymástól Maya megnyomta az ötös gombot majd bezárodott a lift.- Ez meg mi volt? - néztem Mayára aki a falnak dőlve sunyított.
- Áh nem érdekes - legyintett.
- Ha nem mondod el én haza megyek - tettem karba a kezem.
- Úgy sem tennéd - mosolygott önelégülten mire elmosolyodtam mivel tényleg nem tennék ilyet.
- Jaj már, akkor megnyomom ezt itt - mutattam a liftben levő piros gombra ami megállítja a liftet.
- Miért kell egyből megölnöd? - húzott ell a gombtól majd neki kezdett magyarázkodni.
- Csak kikellene fizetnem valamit mivel "elvileg" rongáltam az egyik ágyat, vagyis letört.. És még nem fizettem - vont vállat.- Hát azt meg hogyan csináltad - vontam fel a szemöldököm mire arcán egy széles mosollyal megfogta a kezem és kihúzott a liftből.
- Hú te mekkora perverz vagy - nevettem fel miután leesett hogy miért szakadt le az ágy mire ő is felkuncogott.- De te így is szeretsz igaz? - mosolygott rám bájosan mire csak szememet forgatva bólintottam párat.
Miután Maya kinyitotta az ajtót egyből be is csukta azt magunk után.
- És, mi újság Annával? - Kérdezte miközben a szobájába mentünk.
- Hát - sóhajtottam majd kifeküdtem az ágyán.
- Ne mesélj csak - kezdett ell kibújni a pólójából amit hanyagul a fejemre dobott.
- A szüleivel van most.. Kicsit bonyolult téma - vakartam a fejem.
- Azt mondta hogy hívni fog, és hogy mesélni fog hogy mi a helyzet ott de egyáltalán nem is keresett - húztam a számat.
- Mondjuk biztosan nem könnyű neki - tettem egy párnát a fejem alá.- És mi van ha megint félre lép mással? - nézett rám miközben kibújt a melltartójából.
- Nem hinném.. - húztam össze a szemöldököm.
- Nézz csak ide - kezdett ell felém jönni a nagy kebleivel mire hozzá vágtam a pólóját ami természetesen nagy ívben kikerülte őt.
- Hogy te mekkora egy perverz vagy! - nevettem ell magam a félmeztelen lány láttán.
- Szeretnél egy csókot? - csücsörített mire felnevettem.
- Öltözz inkább.. - vágtam hozzá a párnát ami most eltalálta őt ami láttán felnevettem.
- Hahó! Van itt valaki? - hallottuk meg ugyanazt a férfi hangot aki az ajtón dörömbölt.
Maya csak szótlanul mutató ujját a szája elé téve jelezve hogy maradjak csöndben most.
Hú de hülye ez a lány..
Maya csak belebújt egy gyönyörű fekete ruhába aminek a háta megkötős volt.
- Miért nem jön be? Álltalában mindegyik szobához minimum két kulcs van ami az egyik nálad a másik nála van nem? - suttogtam neki olyan halkan amennyire is csak tudtam.
Maya nem válaszolt csak a nadrág zsebéből előhúzta mind a két kulcsot arcán egy nagy mosollyal.
Nem kellett sok hozzá hogy elnevessem magam, végül vissza folytottam és felültem.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!