A hosszas kirándulás után végre vissza értünk a szállásra,éppenhogy vacsorára.
- Aztán ne hogy bealudj! - nézett rám Lisa mire csak bólintottam párat.
Pedig igazán elfáradtam..
A szobámba érve keresgélni kezdtem a cicust,majd kapcsoltam hogy jelenleg Annánál van.
Miután gyorsan lezuhanyoztam a szekrényemhez fordultam hogy kiválasszam a megfelelő ruhát az estére.Ma mindenki felköszöntött kivéve ő nem.. Mármint nem várom ell,meg érhető ha elfelejtette vagy ilyesmi csak.. Régen mindig együtt ünnepeltünk, jó hát mondjuk az is régen volt.. Csak.. Mindegy nem érdemes ezen rágódni! Ma este kikapcsolódom,és félre teszem a sok stresszt..
Amint kiválasztottam a szettemet az a gondolat futott át rajtam hogy nem kihívó-e ez a szett kicsit az estére,viszont mikor már a szekrényemhez fordultam volna az ajtó kinyílt és Emilyék loholtak be a szobába.
- Nagyon jól nézel ki! - mondta Amanda miközben megölelt.
- Jesszus! Ezt örökítsük meg! - invitált minket Emily egy képre.
Szóval.. Emily,Yuzu..
Amanda.. Lisa,Jess és Anna??!- Mikor indulunk? - kérdezte Anna miközben az ágyra dőlt.
- Majd nem sokára - mondta Emily.
Anna is kiöltözött.. Olyan gyönyörű! De várjunk.. A mi kiruccanásunk miatt még le is bukhatunk.. Leválaszthatják a diáktanácstól.. De ő ennek ellenére is velünk jön.. És ez boldoggá tesz.
Hogy teljen az idő mindenki az ágyra ült és mint minden csajos összejövetelen itt is sok sok érdekes téma merült fel amiken jókat nevettünk,vagy vitattunk meg.
- Egyébként hol a cica? - néztem Annára.
- Kicsi Hannát Danielre bíztam - mondta mosolyogva mire bólintottam párat.
Így még gyönyörűbb mikor mosolyog.. Most olyan nyugodt,kedves és önzetlen hogy mindjárt elbőgöm magam.. Ha ezt a pillanatot lehet venni szülinapi ajándéknak akkor eddig ennek örülök a legjobban!
- Hova megyünk egyébként? - kérdezte Jess miközben hajával játszadozott.
- Az titok!Úgy is részegek lesztek nem mindegy? - mosolygott Emily.
- Én nem fogok inni,kell valaki aki vigyáz rátok! - mondta Anna mire Amanda és Emily tátott szájjal néztek rá.
- Azért igyál majd egy kicsit te buli gyilkos! - mondta szemöldökét összehúzva Emily mire felnevettünk.
- Nem muszáj inni ha nem szeretnél - simogatta meg Jess Anna vállát.
- Ja nem,nem erről van szó csak vigyáznom kell az én kicsi Hannámra hogy ne falja fel valaki! - mondta mosolyogva Anna miközben az ölébe húzott.
- Mint egy zombi! - fűzte hozzá és egyazon csiklandozni kezdett mire felkacagtam.- Na jól van indulás! - pattant ki az ágyból Jess majd követve példáját felálltunk és az ajtóhoz léptünk.
- Tssss! - tettem mutató ujjamat A szám elé,jelezve hogy innentől már vegyük halkabbra a hangerőt mivel bárki meghallgat minket.
Óvatos lépteket véve lementünk a hallba ott pedig megvártuk amíg Anna kinyissa az ajtót,majd elindultunk az éjszakába.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!