4. (16+)

1.2K 25 6
                                    

Percek múltán beállt a ház elé a már jól ismert fekete Jeep.
Yasu kocsijában ülve hangosan halgattuk a zenét,Leo kíséretében közben lenyomtunk minden italat amit az autóban tálaltunk.

- Hé kínai, lenyomnád az ablakot? - hajolt Maya Yasuhoz aki egy mozdulattal vissza lökte ülő helyzetébe a mi kis rózsaszín malackánkat ami láttán felnevettem.

- Ha vezetek, ne zavarj! - szólt hátra Yasu.

- Ha vezetek ne zavarj - ismételte meg Yasut Maya arcán csomó fintorral.

- Ki nem állhatlak mikor részeg vagy - állt meg a pirosnál majd elővett egy doboz cigit amiből egy mozdulattal kivett egy szálat amit meg is gyújtott.

- Csinos vagy ma - mosolygott rám Leo.

- Kö-.. - kezdtem bele.

- Hagyod a csajomat?!- puszilta meg Maya az arcomat ami láttán Leo szemét forgatva előre fordult és rágyújtott ő is.

- Tényleg csinos vagy - nézett rám Yasu a vissza pillantó tükörből.

- Köszönöm! - mosolyogtam.

- Ezt told le, nagyon finom! - nyomott a kezembe Maya egy üveget.

- Ez víz - állapítottam meg.

- Vííz? -  dobta ki az ablakon avval a mozdulattal a flakont.

- Maya! Viselkedjél mert kiváglak! - szólt Yasu.

- Én is kérek valamit! - nyújtotta hátra kezét Leo amit követően Mayaval össze néztünk.

- Mit adjunk neki? - súgta Maya.

- Nemtom - néztem körbe az autóban.

Percek múltán Leo kishíján felkiáltott.

- Mivan bazdmeg?!! - állt meg az autóval Yasu.

- Megharapott! - fájdalta kezét amit követően Maya felnevetett.

- Na jó.. - sóhajtott Yasu.
- induljunk..

Mikor már Yasu a harmadik cigijét szívta megálltunk egy panel ház előtt amiből iszonyatosan hangos zene szólt.

- Mennyünk - szállt ki az autóból Yasu.

- Végre Végre Végree! - karolt belém Maya majd a bejárathoz húzott.

Hosszas lépcsőzés után benyitottunk amit követően orrunkat egyből megcsavarta az erős ital szag.

- Azta rohadt - nevetett fel Leo.

- Ha kellenénk keressetek meg! - fogta meg a kezem Maya és rögtön behúzott a tömegbe táncolni.

Sok ember volt a házban, sokan ittak, hánytak valamint szívtak.
Miközben Mayaval szinte összesimultunk minden szem ránk vetődött.Lehet, az alkoholnak köszönhetően, de nagyon bejött hogy minket csodáltak. Volt egy pasas aki szinte percenként hozta nekünk az italakat.

- Ezt figyeld! - simított végig derekamon Maya majd csípőjét nekem nyomva szinte lekavart a földre.

- Te jó ég! - nevettem fel.

Miközben táncoltunk magunkra vonzottuk az embereket figyelmét. A tömegből kiszúrtam egy falnak dőlt félmeztelen férfit. Rám mosolyogott, majd közeledni kezdett. Akárcsak egy filmbe csöppentem volna, lelassult minden. A fények néha néha megvilágították tökéletes fedetlen felső testét, amin pár darab tetoválás kapott helyet.
Kissé hosszú fekete haja a szemébe lógott amit egyből hatra simított.

- Hali, felkérhetem a hölgyet? - hajolt meg előttem.

- Szó se lehet róla! - karolt át Maya.

- Akkor a hölgyeket? - mosolygott.

Annyira szép a mosolya hogy az már bűn..

- Az mindjárt más! - húzta fel Maya a fiút aki egyből beállt közénk közben csavart cigijét szívta.

- adj egy szívást! - vette ki Maya a fiú kezéből majd hosszasan megszívta azt.
Csodálva néztem a történteket, majd egyszer csak Maya ajkát éreztem meg ajkaimon. Szorosan az enyémhez nyomta közben kezével az arcomat fogta. Miután elváltunk kifújtam a füstöt ami láttán Maya elmosolyodott.

- Így kell ezt! - mosolygott az ismeretlen fiú.

Rövid idő múltán éreztem ahogyan szivem lelassul, és szinte eltompul az egész világ.

- Adj egy csókot! - hozott vissza a valóságba Maya hangja.
Két kezet éreztem meg a csípőmön, majd annyit láttam hogy a mögöttem álló fiú és az előttem lévő rózsaszín hajú vadúl csókolóznak.
Miután elvállaltak a fiú nyakamra vezette kezét és megcsókolt. Ennél a pontnál szinte megállt körülöttünk az idő. Mikor elváltak ajkaink rám mosolyogott.

- Anyám.. - nevettem fel. Maya derekamnál fogva közelebb húzott magához és egy röpke csókot lehelt ajkamra és tovább táncoltunk.

- Oké ennyi volt a móka! - ragadta meg Yasu a kezemet azonban A fiú vissza rántott.

- Gyere - húztam magamhoz Mayat kinek szemei szinte ősze vissza álltak.

- Gyertek! - karolt belénk Leo kinek szájából egy félig megevett szendvics lógott.

- Hívj fel! - kiabált vissza Maya a fiúnak.

A kocsiban ülve lehúzott ablaknál bámultunk magunk elé.
- Azt ugye vágjátok, hogy ha mi nem hozunk ki akkor bajotok is lehetett volna!? - emelte fel a hangját Yasu.

- Bocsi - mondta halkan Maya.

- Egyetek! - ült be az autóba Leo kinek kezében egy csomó péksütemény volt.

- Rókázni fogok - dőlt rám Maya.
- Mi? - néztem rá már félig behunyt szemekkel.

Az autó előtt guggolva fogtam a rókázó lány haját.

- Túlzásba vittük - sóhajtottam.

- Én élveztem - dőlt az autónak.

- Azt mindjárt gondoltuk - szólalt fel Yasu.

- Na jólvan üljetek be - nyitotta ki az ajtót Leo.

Haza fele menet szinte vacogtunk az autóban, és még a hó is esni kezdett.

- Sírnom kell - dőlt rám Maya kinek vállai rázkódni kezdtek.

- Semmi baj.. - öleltem magamhoz.

- Kezd már kijózanodni - állapította meg Yasu.

Mikor haza értünk egyből kidobtam a taccsot.

- Fürödjetek le.. - fogta fejét Yasu.

Miután össze kaptuk magunkat az ágyamba bújtam.

- Maya? - néztem körül.

- Már a kocsiban alszik - nyújtózkodott Leo.

- Jó éjt - puszilta meg a homokomat Yasu.
- Ne igyál többet mert nem ál jól! - mosolygott rám.

- Szia - intett Leo.

Miután mindenki elment elöntött az a bizonyos szégyen érzet.

Hogy voltam képes egy random faszival csókolózni? Nőként így leinni magam nagyon gáz.. De csak a pillanat heve volt.
Most olyan vagyok mint egy croissant a fenébe is már!

Sóhajtottam.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now