9.

568 27 2
                                    

Előző rész tartalmából:7

- Hát az meglehet.. Na megyek Hannám mert már tényleg nagyon fáradt vagyok.Majd irok ha hazaértem! - ölelt át, majd elköszöntünk egymástól.

Felszeretném hívni Annát.. De már szerintem alszik.. Vagy lehet hogy mégsem.. Nemtudom..

Továbbá a telefont bámúlva haladtam el bár elött mire hirtelen elsötétült minden.

- héé.. Jól vagy babám? Haló!
- nyitottam ki a szemem mire egy teljesen idegen lányt láttam magam elött. A lánynak vörös,göndör fürtyei voltak,és tengerkék szeme.

- Mitörtént? - ültem fel.

- Tudod,mikor nyi-...

- Hanna!! Hoztam jeget,nem esett bajod? - térdelt le elém Maya a semmiből,egy rövid costumben, és egy nagy kabátban,majd a homlokomhoz emelte a jégakut.

- Várj, te itt dolgozol? - néztem Mayára mire csak a melettem lévő lányra nézett.

- Nem fáj a fejed csajszi?Tudod mikor ki nyitottam az ajtót,pont belesétáltál,majd elájúltál! - mondta a vörös hajú lány.

- Nem,vagyis csak egy kicsit de rendben vagyok..

- Anyud kb 10perce hívott téged,felvettem és mondtam neki hogy ne aggódjon,velem vagy és hogy majd együtt megyünk haza.. - mondta Maya.

- Rendben.. - mondtam majd fölegyenesedtem.

- Halii,ő kicsoda? - jelent meg egy szőke hajú lány,majd végigmért.
- Nagyon jó alakod van,dolgozni szeretnél? Van rá garancia!

- Mi? Hogyan? Nem, én nen szeretnék.. - mondtam zavarodottan.

- Jaaj de cuki vaagy! - mondta a szőke.

- Húzd lejebb a szoknyád, és mennyünk mostmár.. - mondta Maya mire kapcsoltam hogy ténylegesen is felcsúszott a szoknyám.

- Holnap jössz dolgozni? - kérdezte a göndör hajú lány Mayától mire csak rá néztem.

- Majd késöbb megbeszéljük!Pápá! - mondta Maya majd átkarolta a derekamat és elindultunk haza.

Az ég sötét volt,tele csillagokkal.
Egymás kezét fogtuk a sötétben,
minden kérdést,választ félretéve
csak halkan mentünk az éjben.
Nem szoltunk egyebet,mégis mind a ketten tudtuk, hogy ez nem nagyon helyes.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now