4.

642 25 1
                                    

Miután elkészültem megcsináltam a hajamat majd kisebb tétovázas után  a szobába sétáltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután elkészültem megcsináltam a hajamat majd kisebb tétovázas után  a szobába sétáltam.

- Szerintetek jól nézek ki? Anyu estére programot szervezett,valami étterembe akar menni szóval ez jó lesz oda..? - néztem rájuk.

- Nagyon jól nézel ki! - mondta Will.

- Pompás vagy drágám, viszont mennem kell mert az imént hívott apu hogy jön értem.. - mondta Maya, majd fölállt az ágyból és az ajtóhoz sétált..

- Tényleg nagyon jól nézel ki! - nézett vissza Maya.

- Köszönöm..- mondtam.

- Na pápá! Jó huncutkodást fiatalok!
- mondta mosolyogva Maya majd leszaladt a lépcsőn.

- Istenem! - nevetett fel Will.

- Biztosan jó vagyok így? - néztem Willre.

- Higyj nekem,nagyon csinos vagy! Ha heteró lennék biztosan én lennék az első udvarlód!

- Köszi.. - mondtam nevetve.

- Te ma este mész Harryhez ugye? - dőltem le az ágyra.

- A  helyzet az hogy át rakta hétvégére.. Szóval sajna nem.. 

- Hé, este nem jösz velünk? Anyu úgyis rég látott, biztosan örülne neked! - mondtam.

- Ki nem hagynám! Csak akkor gyere át had készüljek ell én is. - mondta Will.

Továbbá az ajtóban álltunk mikor írtam egy sms-t anyunak hogy Willnél leszek.Az út további részében megálltunk a fagyisnál,ahol csavart fagyit lehetett kapni.Mivel csak kétféle ízben volt kapható,mind a ketten vaníliásat vettünk..

- Mond Hanna, azóta történt valami köztetek? - néztünk össze,majd sétáltunk tovább.

- Hát igazából,felhívott hogy holnap beszélni szeretne velem,de semmi több.. 

- Ez egy jó kezdet!Lehet megszeretné veled beszélni ami köztetek zajlik! - mondta Will.

- Ez is elképzelhető..Vagyis remélem!Végülis kitudja,eléggé kiszámíthatatlan lett ez az egész köztünk,régen a szeméből is olvasni tudtam most meg  egyszerűen nem tudom követni.. Lehet hogy én rontottam ell valamit és most azt várja hogy rájöjjek..Nem is beszélünk annyit mostanság hogy valamiből következtetni tudjak..

- Hé,nem a te hibád!Fel a fejjel!Ha úgy alakul hogy mindkettőnket dobják elmegyünk bulizni!Ott bármi meg történhet úgyis! - kacsintott rám.

- Benne vagyok! - mondtam mosolyogva.

Míg beszélgettünk elszaladt az idő,s házához értünk.

- De azért reménykedjünk hogy nem paatintanak le minket!Azért két ilyen jól kinéző embert senki sem dobna ell csak úgy! - mondta Will mire felnevettem.

- Persze,persze! - mondtam mosolyogva majd megálltunk az ajtó elött.

- Hova lett a kulcsom? - matatott a fiú zsebeiben.

- M-mi? Miaz?Nincs meg a kulcsod? - néztem rá.

- Csak vicceltem,itt is van! - mondta majd a zárba dugta a kulcsot majd kinyitotta az ajtót.

- Aaahj te!Már azthittem tényleg nincs meg! - mondtam mire Will felevetett.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now