Előző rész tartalmából:2
Fölsóhajtottam, majd észhez kaptam hogy Maya még mindig kint van, és még mindig nem jött vissza.
Bele bújtam a cipőmbe, majd magamhoz vettem egy esernyőt és kimentem az ajtón.Hol lehet?
Megmarkoltam az ernyőt, hogy a szél ne fújhassa ki a kezemből,majd kiléptem a küszöbre és körül néztem de sehol senki.
Továbbá a ház körűl jártam de Mayát sehol sem találtam.
hol kellene keresnem? mostmár tényleg megijeszt...
- Mayaaa!!! - órdibáltam a levegőbe mire a szél kifújta a kezemből az esernyőt.
köszi szépen!
ahj már..- hé, mit csinálsz Hanna? - hallottam meg magam mögül Will hangját.
- jajj de jó hogy itt vagy!! - mondtam mire Will maga mellé húzott és a fejem fölé tartotta az esernyőjét.
- mégis mit csinálsz kint ilyenkor?Tudok valamiben segíteni? - nézett rám.
- tudod..Anyu munkatársának a lánya nálunk van, és a helyzet az hogy eltünt..- mondtam mire Will kigúbatt szemekkel nézett vissza rám.
- ez aztán nagy baj... Mégis hol keressünk meg egy kislányt ilyen időben?! - tette a tarkójára a kezét.
- valójában nem gyerekről lenne szó hanem egy 18 éves lányról..Fönt voltunk az emeleten mikor valaki csöngetni kezdett lentről, többször is.Én nem mertem megnézni hogy ki az,így hát Maya ment ki..A telefonját a házban hagyta tehát telefonon sem tudom elérni..- néztem magam elé.
- rendben,mégsincs olyan nagy baj, csak adj pár percet..
Igazán hideg van már..Nagyon remélem hogy Maya csak az utcában mászkál remélve hogy utánna megyek megkeresni...
- először is menj öltözz át mert megfogsz fázni, vegyél fel valami meleg ruhát aztán keressük a környéken!
- rendben.. - mondtam majd a házhoz indultunk.
Maya ,bárhol is vagy gyere
vissza..- amúgy mit csináltál kint? - néztem Willre mire elmosolyodott.
- csak össze futottunk Harryvel.. - mosolygott mire hamar levettem a helyzetet.
- Ooohhh! Mindent értek mostmár! - mondtam mosolyogva.
a ház elött álltunk mikor Maya kinyitotta az ajtót.
- hol voltál? - kérdezte Maya ásítva mire csak besétáltunk az ajtón.
- TE holvoltál?!Aggódtam! - mondtam idegesen mire elmosolyodott.
- aggódtál értem?De baba vagy! - ölelt át Maya mire Will felnevetett.
- Te vagy Hanna pasija? Újúj! Féltékeny vagyok! - mérte végig Maya Willt.
- Nem vagyunk együtt, kiskori legjobb barátok vagyunk! - mondtam.
- Így van! - helyeselte Will.
-Én Maya vagyok, és téged hogy hívnak?
- Will.
- Remek, és mond csak Will, szingli vagy? - támaszkodott a kanapéra Maya.
hiába próbálkozik nálla..
kellemeset fog csalódni ha megtudja hogy Will meleg.- Maya hagyd már! -mondtam.
- Most te féltékeny vagy?!- mondta vigyorogva Maya mire csörögni kezdett a telefonom.
- ki hív? - kérdezte Will.
- csak anya az.. - mondtam majd fogadtam a hívást.
- szia anya, miujág? - kérdeztem.
- figyelj kicsim, este a munkatársammal étterembe megyünk,arra gondoltam hogy te is jöhetnél, persze ha van kedved!
- Étterem? felőlem okés!
- rendben drágám,mielött haza érnék készülj ell!
- oké,oké..
- na puszi kincsem! - és lerakta.
Megyek átöltözni, úgyis csúrom vizes vagyok..
- fölmegyek át öltözni!ha valamire szükségetek van szóljatok!Fönt leszek.. - mondtam mire Maya megragadta a kezem.
- megyek veled! - mondta.
- akkor már én is veletek tartok! - vágta rá Will.
a szobában Will az ágyamba feküdt míg Maya az agyamat húzta hogy hadmehessen velem a fürdőszobába amíg öltözöm,persze hamar feladta a győzködést.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!