Reggel az ágyamban ébredtem,furcsa módon a csibés pizsomámban.
Biztos Anya adta ezt rám..
Amint kiszálltam az ágyból kinyitottam az ablakokat majd leindultam a lépcsőn.
- Jó reggelt kicsim! - köszönt anya aki a konyha pultnál itta a reggeli kávéját.
- Szia,figyu anya.. A jövő héten lesz egy kirándulás,mehetek?Vagy ha szeretnéd szívesen itthon maradok veled.. - néztem rá.
- Persze!Menj nyugodtan kicsim, és ne aggódj nem leszek egyedül,hiszen itt lesz velem Cameron! - mondta egy mosollyal az arcán.
- Oké,klassz! - mondtam majd nyomtam anya arcára ég puszit és a hűtőhöz vettem az irányt.
Köszönöm istenem!
- Amúgy Leo még itt van? - kérdeztem.
- Boltban van.. - mondta anya miközben egy újságot lapozgatott.
- Jó reggelt! - lépett hozzánk Cameron.
Miután mindenki elvégezte a reggeli szokásos rutinját besegítettem anyának a takarításban így délre el is készültünk.
Lassan felhívom Danielt hogy mikor szeretne menni edzeni..
- Itt vagyok! - lépett be az ajtón Leo majd lepakolt a pultra.
- Szia fiam - intett Cameron.
- Jó reggelt!- mosolygott rá anya.
- Szia.. Annyira elfáradtam.. - mondtam miközben kiterültem a kanapén mire anya csak megsimogatta a fejem búbját.
- Wao,jó a pizsid! - ült le mellém Leo.
- Áh, tudom én! - mosolyodtam ell, majd elő vettem a telefonomat mivel jött egy sms Mayatól.
📶 Telekom HU 12:20 60% 🔋
👩🏼
Maya FosterMaya.
Szia kincsem,nálam maradt a kulcsod! Szóval a munkahelyem elé tudsz jönni majd hogy oda adjam? Egykor végzek! 💞💞Hanna.
Ahaaa.. El is felejtettem.. Oké köszönöm! 💝Egyébként jövő héten nem leszek itthon!Maya.
De miért? Nagyon szomi leszek nélküled! :(Hanna.
Kirándulás lesz,mellesleg két hetes!Maya.
Ne fájdítsd jobban a szívem!Inkább gyere mivel hamarosan végzem!Hanna.
Jó,öltözök!Miután közöltem anyáékkal hogy kimegyek egy kicsit,a szobámba vettem az irányt hogy átöltözhessek.
A szettem egy szimpla kockás szoknyából és a egy pulcsiból,kabátból állt.
Amint elkészültem intettem anyáéknak majd elindultam Maya munkahelyére.Ahh végre szombat van.. Már csak három nap és kirándulás..Vajon Anna tudja hogy én is megyek? Mivel.. Mikor kérdezte azt mondtam hogy nem megyek.. Na mindegy!
Apropó.. Most hogy Cameron megkérte anya kezét.. Meg fog változni minden? Vagyis.. Én nagyon is örülök hogy anya boldog vele,sőt ha ő boldog akkor én is az vagyok! Szóval megpróbálok nem kételkedni többet Cameronban.. Csak azt az énjét akit én láttam így a hetekben nem hinném hogy az a férfi volt az akibe anya beleszeretett.. Mindenesetre remélem hogy anya jól döntött és minden rendbe lesz amíg nem leszek itthon..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!