16.

363 21 0
                                    

Másnap Anna házában ébredtem úgy 7 óra körül. Kissé meglepődtem hogy sok idő után újra itt keltem. Amint kiszálltam az ágyból megcsapott a másnaposság.

- Anyám - fogtam a fejem majd kimentem a szobából. Míg a konyhába tartottam az erős fények miatt kezemet szemem előtt tartva honyorítottam.

Időközben felfigyeltem a rajtam logó bő pólóra amit valószínűleg este adott rám Anna.

Semmire sem emlékszem..

Mikor a konyhába értem Anna éppen akkor tette le a friss rántottát az asztalra. Csak ránéztem és leültem az asztalhoz.

- Az az én helyem - szólott mire csak vállat vontam. Rövid ideig csak szemeztem a rántottával, végül messzire toltam magamtól.

Ha egy falatot is ennék nyakamat rá  hogy ötször összehánynám magam..

- Hogy aludtál? - borzolta össze a hajam mire szúrós szemekkel néztem rá.

- Jól - ittam az asztalon levő pohár vízbe.

- Az is az enyém - húzta magához.

- Bocsi hogy a vízedbe ittam - fintorodtam ell.

- Az este után inkább csak vizet igyál- nevetett fel kissé majd élem rakta a poharat.

- Miért? Mi volt? - néztem rá.

- Szerintem te azt nem akarod tudni - rázta a fejét.

- Mondjad! - támaszkodtam az asztalra.

- Kezdjük ott hogy két pohár bortól kidöltél, a szó szoros értelmében! - nevetett.
- Elaludtál ülő helyzetedben, lehánytál egy pincért aki utána elkérte a számod, hozzá fűzném! Nem adtam meg! - őrült magának.
- Sirtál aztán percenként kellett mosdóba vinni mivel hányingered volt de csak ezért ragaszkodtál ahhoz hogy veled mennyek hogy kirúzsozzalak. És ha ez még nem volt elég, a hab a tortán az volt mikor a szádba vetted a cigimet avval az indokkal hogy új életet kezdesz, aztán sírva széttépkedted azt.. Haza felé megkelett állnunk mindegyik benzin kútnál mivel pisilned kellett.. - tátott szájjal hallgattam az esti alakításomat.

- Azta - nevettem fel.
- Legalább csávó volt a pincér? - haraptam ajkamba.

- Hallgass - csókolt meg.
- Azt még kihagytam hogy beültél Elizabeth és Conor közé és jókat nosztalgiáztatok aztán neki áltál Elizabethnek hogy középsuliban mindig felírt téged a kis jegyzet füzetébe - horkantott fel.

- Elhalgass! - csaptam felé mire arcon puszilt.
- Adnál valami rongyot? - ásítottam nagyot.

- Így miért nem vagy ? Olyan szexi vagy - simitott végig kézfejemen valamint a combomon.

- Tudom - mosolyogtam.
- De valakinek dolgoznia is kell - vágtam rá.

- Hétvége van drágám- állt fel az asztaltól.

- Anna - fogtam meg a lány kezét mire kíváncsian nézett rám.
- Karácsonyra megvesszük azt a fehér kiscicát? - jutott eszembe.

- Meg - mosolygott majd megcsókolt.
- Menj zuhanyozz le - nyújtózkodott.
- Lassan haza doblak aztán megyek a dolgomra - állt neki a mosogatásnak.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now