22.

485 22 3
                                    

Eljött a kirándulás napja.A mostani szokásomhoz hívően ismét hajnali hármat ütött az óra mikor felkeltem. Nem,nem,nem csak viccelek. Hét órakor keltem és egy igazán szép álmot szakított félbe az ébresztőm.

- Aaahhjj!!!! - ültem fel  majd nyújtozkodtam egy nagyot és  lementem reggelizni.

- Szia Hanna - köszönt Cameron.

- Sziamia - intett Leo.

- Jó reggelt kicsim! - köszönt  anya majd a kezembe nyomta a reggelimet.

- Köszönömm! - mondtam mire anya csak rám nézett egy mosollyal az arcán.

Továbbá vissza mentem az emeletre és készülődni kezdtem. Hála istennek hogy már hamarabb előkészítettem a böröndömet így hát csak az egyenruhámba kellett bele bujonom.

Hamarabb oda szeretnék érni hátha találkozom Annával..

Míg az asztalnál ülve reggeliztünk Leo egy szót sem szólt.

- Anyaaa ha vissza jövünk kaphatok egy kiscicát? - dobtam fel az ötletet.

- Háát.. - nézett rám mire boci szemekkel néztem vissza rá.
- Szülinapodra? Még meglátjuk.. - monda anya mire elmosolyodtam.

- Akkor ezt egy igennek veszem! - mondtam boldogan mire eszembe jutott valami.
- Na de akkor én megyek is! - mondtam miközben nyomtam anya arcára egy puszit majd az ajtóhoz léptem.

- Vigyázz magadra kicsim! És azért néha hívj fel és csinálj sok képet! - mondta anya mire csak bólintottam egyet.

Amint kiléptem az ajtón beütöttem Maya számát és már hívtam is.

- Szia baba.. - ásítozott a telefonba.
- Hogy hogy hívtál?

- Kilenckor indul az iskola busz szóval addig van sok időnk tehát.. - kezdtem bele.

- Oké!! - kiabált a telefonba.
- Gyere a munkahelyem elé ott tali! - mondta és egyúttal bontottuk a hívást.

Ahogy oda értem egy taxi épp akkor állt meg amiből nem meglepő módon Maya szállt ki.

- Sziaaa!! - szaladtam felé.

- Csók csók csók! - fogta meg arcomat mire a hirtelen lendülettől már nem tudtam volna ellenkezni így hát az ölelésből csók lett.
- Köszönöm istenem! - nevetett fel a lány mire én is elnevettem magam.

Legalább boldogan indul a reggele

- Elkísérhetlek? - kérdezte miközben a böröndömmel vacakoltam.

- Persze! Mennyünk! - mondtam majd magam után húzva a bőröndömet megindultunk a sulihoz.

- Egyébként hol lesz a kirándulás? - kérdezte miközben megfogta a kezem.

- Passz.. Ezt nem mondták! - mondtam szemöldökömet felhúzva mire Maya felkuncogott.

- Akkor ez igazán izgalmas lesz! - mondta miközben egy kisebb kavicsot kezdett ell rugdosni maga elött.

- Igen,már most szét izgulom az egészet! - mondtam miközben lassan a sulihoz értünk.

- Milyen értelemben? - kérdezte alsó ajkára harapva.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now