Előző rész tartalmából: 20
- bonyolult.. Egyébként, fiú vagy lány? - kérdezte a fiú mire félre nyeltem és köhögni kezdtem.. - mármint úgy értem egy ilyen szép lányért valószinüleg mind két nem oda van.. nos?
- titok! - mondtam és ezuttal a srác felnevetett.
- ez olyan gyerekes volt! De egyben aranyos is!
Aranyos..?Tudod az én esetem bonyolúlt.. Nem értenéd meg, hisz még énsem értem teljesen....
- de komolyan nàllad mi a helyzet? - kérdeztem a fiút.
- plátói.. - mondta a fiú.
- az enyém is.. én belé, ő másba.. - mondtam mire a fiú felsóhajtott.
- nemtudom basszus de ez nagyon nagy szívás.. - mondta Daniel.
- hé.. - fordultam felé.
- miaz?
- ki az, aki tetszik? - kérdeztem mire a fiú felém fordult.
- Emily.. - mondta a fiú mire nagy kő esett le a szívemről, ugyanis nem én tetszem neki.Tehát Annának nem volt igaza.
- és neked?- nem tudom hogy meg-e értenéd.. - annyira görcsöl a gyomrom..
- meg lehet fura lenne vagy ilyesmi nem tudom csak aahj.. bocsi.. - ekkor Daniel elmosolyodott.- semmi baaj, én értem.. - mondta a fiú.
- akkor jó. - mondtam mosolyogva.
- nagyon fáradt vagyok.. pihenek egy kicsit. - mondta Daniel majd lehunyta szemeit.
- figyu,nem bánnád ha..? - utalatam a vállára.
- persze, nyugodtan ahogy neked kényelmes..- mondta a srác mire vállára hajtottam a fejem, picit megkapaszkodtam a karjában majd beszélgettünk még egy kis ideig,aztán elaludtunk.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!