27.

466 26 3
                                    

Előző rész tartalmából:26

- A-a! Semmi csók! - tette Anna mutató ujját Maya szája elé mire a lány felegyenesedett.

- És ha igen? - húzta fel szemöldökét Maya mire inkább csak feláltam és a szekrényben vettem az irányt.

Miért kell ilyen témába beel folyni?Mayaaa!!

- Megtiltom! - mondta Anna miközben maga elé húzott majd ujjait végig húzta a derekamon illetve a fenekemen.

- Jól van Jól van! - tette fel kezeit Maya mire kínos csöndbe enyeledtünk.

- Gyertek már! Mindenki lent van! - nyitott be az ajtón Lisa mire erőt véve magunkon követtük őt a hallba majd az étkezőbe mentünk.

- Nem lesz baj hogy fönt maradt a cica? - kérdezte  halkan Maya miközben átvettük az ételeket ami egy szimpla főzelék volt egy tálcára helyezve.

Majd később benézek abba a vegyes boltba amit mondott Anna.. Hátha van valami finomság ott,meg amúgy is a cicának is kell venni valamit hogy egyen..

- Itt van nálam.. - mondta Anna miközben felhúzta a kardigánja ujját ami követően a cicus az asztalra mászott.

- Majd jövök.. Elmegyek a boltba - mondtam miközben a kiscicát a kezembe vettem és egyúttal feláltam az asztaltól.

- Miért nem eszel? Pedig full jó! - mondta csámcsogva Maya mire elmosolyodtam.

- Megyek veled.. Már sötét van kint.. - állt mellém Anna.

- Akkor ha ettél a szobámban találkozunk! - mondtam Mayának aki csak bólintott egyet majd arcát felém fordította.

- Búcsú puszi - mondta Maya mire eszembe jutott hogy az este még haza kell mennie..

- Azt majd később megkapod - mondtam alig hallhatóan mire Maya arcára kiült egy nagy vigyor. 

Míg Anna elintézte hogy kimehessünk a tenyeremet nyalogató kis cicára néztem hogy vajon mikor hagyja abba már mivel eléggé csiklandozott.

- Itt vagyok, mehetünk! - lépett mellém Anna miközben belém karolt majd kimentünk az épületből.

Tényleg sötét van, és még hűvös is!

- Ott a bolt.. - mutatott a szembe lévő háztömbre ahol egy kiss vegyes bolt állt.

- Oké mennyünk! - mondtam mosolyogva majd át siettunk az úttesten és a bolthoz vettük az irányt.

- Hideg van.. - jegyezte meg Anna miközben össze gombolta kardiganját.

- Hát igen.. Legalább a cica nem fázik - mosolyodtam ell miközben a kezemben alvó csöppségre néztem.

- Mennyünk be.. - msolyogott rám.

Mikor betértünk a boltba láttuk hogy az egyik vásárló éppen a kasszással  veszekszik mire csak Annára néztem aki kézen fogva engem az állat eledelekhez húzott.

- Vegyünk ilyet neki.. - pakolt a kosárba Anna.

Míg Anna nézegelődött a kasszához léptem ahol még mindig ment vita.

- Most nem tudom kifizetni,holnap ha hozom az árát az miért nem jó?! - tette fel a kérdést sokadjára az érdes hangú férfi kinek kezében 3 darab kisebb sör volt.

- Uram,ha nem fizet nem adhatom önnek ingyen! Majd akkor holnap legyen szíves vissza jönni!.. - mondta a pultos hölgy.

- Itt meg mi folyik? - lépett mellém Anna kezében a kosárral amit jól megpakolt.

- Hát úgy semmi különös.. - mondtam halkan mire halottam hogy Anna halkan felkuncogott.

- Rendőrt fogok hívni ha most nem hagyja ell a boltot! - folytatta a középkorú hölgy.

- Akkor játszunk így.. - mondta a férfi majd előhúzott a dzsekijéből egy pisztolyt és a nőre szegezte mire ijedtemben Anna kezéért kaptam.

- Uram akkor vigye inkább.. - tette fel kezeit a kasszás amit követően a férfi nevetett egy nagyot majd kezébe vette a többi italt és még mielőtt kiment a boltból meghúzta a ravaszt amit követően a pisztolyból víz spriccelt ki. 
A nő vett egy mély levegőt majd fogta magát és elhagyta az üzletet a helyére pedig egy férfi állt.

Ez most komoly? Vízi pisztoly?

Miután fizettünk a szállásunkhoz sétáltunk.

- Milyen szép most az ég.. - néztem a csillagokat.

- Igen nagyon - ált mellém majd ő is fel pillantott az égre amit követően haját filmbelien hátra fújta a szél mire elmosolyodtam.

Mikor épp szólásra nyitottam a számat a hirtelen jött szélnek köszönhetően fellendült a szoknyám mire egyik kezemmel a combomhoz szorítottam a vékony anyagot ami láttán Anna felnevetett majd közelebb jött kezeivel átkarolta a derekamat,majd lejjebb csúsztatta egyenesen a szoknyám aljáig amire szorosan ráfogott.

Rohadt élet! Miért most kell ország világ előtt felrepülnie a szoknyámnak?!

- Hé! Gyertek már! - figyeltünk fel Maya hangjára aki az erkélyen hajolt ki.

- Mennyünk még mielőtt kiugrik onnan.. - mondta Anna mire elnevettem magam majd lassan szétváltunk és vissza mentünk a szállásra.

- Szóval én megyek aludni.. - mondta ásítva Anna miközben a szoba ajtajához lépett.

- Jó éjt - néztem rá.

- Jó éjt kicsi zombi - mosolygott rám mire hirtelen kinyílott az ajtó magam előtt majd Maya behúzott azon.

- A szívbajt hozod rám! - mondtam miközben becsuktam magam mögött az ajtót.

- Mennem kell.. Kérem azt a búcsú csókot! - mondta Maya mire csak bólintottam párat majd közelebb hajoltam a lányhoz mire hirtelen felkiáltott.
- Te Diaz! Tényleg meg akarsz csókolni? - mosolyodott ell mire csak felé csaptam majd kiterültem az ágyon.

- De hát te mondtad - vágtam rá.

- Jól van na csak hozzá szoktam hogy én vagyok a kezdeményező! - mondta mire fejemet megrázva csak sóhajtottam egyet.

Miután elköszöntünk megetettem a kiscicát majd elmentem zuhanyozni és végül lefeküdtem..

Sziasztok kis babák!
Köszönöm a sok megtekintést és annak akik vote-oltak! 🌺🌺

Ui: Készülök nektek egy Blackpink-es könyvel! :³ " Egymás mellett " címmel :) ❤️ Ha majd ezt a könyvemet befejeztem aki gondolja majd néha néha lessen rá,a téma nem valtozott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ui: Készülök nektek egy Blackpink-es könyvel! :³
" Egymás mellett " címmel :) ❤️ Ha majd ezt a könyvemet befejeztem aki gondolja majd néha néha lessen rá,a téma nem valtozott.Fanoknak akik szeretik a bandában való shippeket remélem tetszeni fog ! 🌺

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now