23.

453 23 5
                                    

Már nincs ehhez semmi kedvem.. Maradtam volna otthon.. Anyával..De nekem nyilván erőszakosan is jönnöm kellett a plátói szerelmem gyanán..Na de..Nem böghetem végig az egész napot.. Szóval elég ebből.. Az a két hét is hamar eltelik majd.. Aztán pedig újra anyával lehetek és csak ez számít most.

- Szia kicsi Zombi! - ült le mellém Anna.
- Mi a baj? - nézett rám.

- Semmi csak nincs jó kedvem - néztem vissza rá mire bólintott párat.

- Valójában nekem sincs.. - mondta egy halovány mosollyal az arcán.

- Miért? - kérdeztem szipogva.

- Nem jó téged sírni látni tudod? - nézett rám mire felhúzott szemöldökkel néztem vissza rá.
- De naaa! Most mi ez a nézés? - mosolyodott ell.

- És még mi a baj? - néztem rá arcomon egy kis mosollyal.

- Csak reggel össze vesztünk anyuval - mondta sóhajtozva.

- De miért? - kérdeztem mire végig húzta ujját az arcomon.

Pillangók

- Csak a szokásos.. Nem ülünk be addig? - utalt a buszra.

- Dee, mennyünk - mondtam mire felálltunk a padról majd megindultunk a busz felé.

- Szia Hanna! - intett Daniel miközben Emilyvel állt kézen fogva.

- Ők együtt..? - kérdezte Anna miközben megfogta a kezem majd összekulcsoltuk az ujjainkat.

- Szerintem igen - mondtam mosolyogva.
- Egyébként hogy kész ez a kirándulás? - néztem rá.

- Hát.. Valami parton lesz a szállásunk, aztán majd múzeumba megyünk.. Meg ilyesmi - mondta miközben felszálltunk a buszra.

- Nahát azért megérte eljönni.. - mondtam mire Anna felnevetett.

- Üljünk ide - mondta majd maga mellé húzott a székre.

- Egyébként mit csinálnak az idegesítő kollégáid?Eddig még nem is láttam őket.. - kérdeztem mire elmosolyodott.

- Hát igazából.. - kezdett bele.

- Hát kedves Diaz az nem a te dolgod! - jelent meg Elizabeth a diáktanácstól mire nevetést vissza tartva csak bólintottam párat.

- Pont ezt akartam mondani - nevetett fel.
- Hogy mögöttünk ülnek.. - mondta mire csak fejemet megrázva felkuncogtam.

Továbbá elővettem a telefonomat mivel jött egy sms Mayatól.

📶 Telekom HU       9:10              100% 🔋

👩🏼
Maya Foster

Maya.
Szia babám! Nagyon hiányzol! 💗💗

Hanna.
Te is nekem! 💞Na de ha majd vége a kirándulásnak átjösz és csinálunk egy jó pizsi partit! ❤️

Maya.
Pizsi partit? Inkább szexeljünk!

Hanna.
De Mayaaaaaa

Maya.
Ja és még mindig várom azt a meztelen képet! 💋❤️

Hanna.
Na jól van később írok,most indul a busz puszi! 💗💗

Amint eltettem a telefonom Annára néztem aki épp engem bámult.

- Kivel beszéltél? - kérdezte miközben a combomon pihenő kezemre tette a kezét mire éreztem hogy elvörösödik az arcom.

- Ja csak Mayával.. Tudod aki itt volt - magyarázkodtam mire félmosollyra húzta a száját.

- Értek mindent - mondta miközben sóhajtott egyet.
- Nem szeretnél aludni? - kérdezte ásítva.

- Én vagyok az aki mindig zombi és mindig aludni akar most meg te? - kérdeztem mosolyogva.

- Ahh hajnalban keltem.. - mondta mire bátorságot véve magamon a lány vállára hajtottam a fejemet.
- Olyan virág illatod van mint mindig,szeretem ezt - jegyezte meg mire felkaptam a fejem.

- Virág? - kérdeztem mire arcomat megsimitva jelezte hogy hajtsam vissza a vállára.

- Igen, A kicsi zombinak nagyon jó illata van - mondta mire elmosolyodtam.

- Akkor aludjunk - mondtam mire szememet behunyva lassan elaludtunk.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now