13.✨

1.4K 56 5
                                    

A lány arcán félelem ült ki, énis eléggé megijedtem..
Feláltam az ágyból, és lassan kinyitottam az ajtót, de senki sehol, Amandara néztem aki mögém bújt,és úgy kukucskáltunk ki a vaksötét folyosón, de egy lélek sem volt kint.Lassan vissza csuktam az ajtót és a lányra néztem.

-Mégis mi a franc lehetett ez? - ült vissza Amanda az ágyra, és kérdően nézett rám.

-Nemtudom,nem volt kint senki.. Lehet hogy szórakozik kint valaki..- néztem a Amandara.

- nem nézünk körül kint a lányoknál? — kérdezte mire csak bolintottam eggyet.

Mikor kiértünk a folyosóra, halkan behajtottuk az ajtót és a telefon vakujával kezdtünk ell világitani.
Közvetlen a melettünk levő ajtónál meg is álltunk, bekopogtam mire Emily nyitott ajtót.

Emily Morton 17yrs

- sziaasztok mijáratban? - kérdezte mire végigmért és elmosolyodott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- sziaasztok mijáratban? - kérdezte mire végigmért és elmosolyodott.

- hali umm,az imént dörömböltek az ajtónkon konkrétan majdnem ránk törték és nem tudom ti tudtok erről valamit? - kérdezte Amanda a lánytól,mire egy másik lány is előbukkant a szobából, aki éppen cigit tekert..

- nemis tudom,szerintem csak a fiúk szorakoztak,tudjátok nálluk ez csak a szokásos,gyertek be nyugodtan szét unjuk magunkat és kell a társaság! - a lány megfogta a kezem és behúzott minket a szobába.

- nézd már Jess hoztam társaságot! - mondta Emily a lánynak aki miután végzett a tekeréssel, meggyújtotta az elszívandot.

- helosztok! - mosolygott ránk.

Jess Garcia 17yrs

Leültünk az ágyra négyen,és beszélgetni kezdtünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Leültünk az ágyra négyen,és beszélgetni kezdtünk.
- Jess hanyadik cigid lesz ez már? Tedd ell kérlek - mondta Emily,mire Jess csak elmosolyodott. - Naa kérlek szépen! - nézett rá boci szemekkel mire a lány össze pakolta a dohányt és betette a fiókba.
- köszönömm - mondta Emily,és ráfeküdt finoman a combomra.Lassan mindenki lefeküdt és már csak sugdolóztunk egymásnak a sötétben..
Az ablak nyitva volt,a hold fény világított be a szobába,legjobb és legszebb érzés,barátok,a csönd,és a hold fény..

-figyu.. - ült föl a lány a combomról.- aludjatok már itt velünk legyszi 🥺 -mondta Emily és ránk nézett.

- felölem okééss.- mondta Amanda.

- jóó benne vagyok maradjuunk. - erre Emily magával húzott,és már le is hunyta a szemeit..

Lassan mindenki elaludt, kivéve én.Nem hagyott nyugodni az a gondolat hogy dörömbölt valaki az ajtónkon,és egyszerűen elképzelésem sincs hogy ki,vagy mi lehetett az..

- te még nem alszol? - ült föl Emily.

- nemtudok aludni,olyan fura érzésem van.Mivan ha vissza jön az a valaki aki dörömbölt az ajtón?- -kérdeztem tölle mire csak mosolygott.

- nincsen semmi baj, ne félj.- mondta és vissze feküdt, és át karolt.

Na hát igen,Emily mindig is aranyos lány volt,alsóban ő volt a legjobb barátnőm,mindig és mindenben melettem állt,ez igy volt egészen 8.-ig amig megnem ismert egy fiút,szerelmes lett belé,eltávoldotunk egymástól,aztán most fél év elteltével újra egymásra találtunk, nem mint legjobb barátok,mint ismerősök.
elmesélte hogy az a fiú kibaszottul nem volt rá jó hatással,kihasználta és pornográf tartalmú videót is készített rolla,mivel a tag idősebb mint Emily büntetendő volt.Mivel a lány rohadtul szerette ezt a srácot nem tett feljelentést, avval az egy feltétellel hogy intézze ell azt hogy mindenki telójárol törölje a felvételt.Sokan bántották a videó miatt,de hidegen hagyja már ez az egész..

Lehet túl gondolom.. nem birtam már tovább ébren, lehunytam a szemeim és aludtam is mint a bunda.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now