Elöző rész tartalmából:28
Írtam még egy sms-t Amandának hogy estére jönnek át Annáék, majd letettem a telefonom,betakaróztam és le hunytam szemeim.
- hé,hé.. - ébredtem fől.
- sziaa.. - mikor kinyitottam szemeim Anna fölöttem támaszkodott és engem nézett egy nagy mosollyal az arcán.- te meg miért vigyorogsz? - súgtam a lánynak.
- de csinos vagy! - szált le róllam a lány majd felált és végig mért. - bocsi hogy felkeltettelek, csak nem szerettem volna egyedül lenni..
Semmi baj..- mennyi az idő? - kérdeztem, majd próbáltam kezeimmel arcom eltakarni mikor realizáltam hogy szoknyában nem igen szokás aludni hiszen felgyürődik, mint ahogyan most is így történt,de nem olyan vészes.. Kezeimmel egy gyors mozdulattal vissza lehúztam a szoknyám majd fel ültem és Annára néztem.
- nyolc körül, jól elaludtál!Át aludtad az egész napot, még arra sem keltél fől ahogyan Lisáék viháncolni kezdtek hogy milyen aranyosan alszol!
Én? Aranyosan alszom?neemm...
Amanda leugrott még a kisboltba ezért nincs még itt.Lisa meg elment a mosdóba, de maradjunk csöndben mert az én fejemet fogják leszedni ha rajtakapnak! - mondta Anna.
- hé, miért nézel rám ilyen csillógó szemekkel? - kérdezte mosolyogva a lány majd kezével megsimogatta a fejem.Megakarom csókólni..
Nem szóltam semmit,magamhoz húztam Annát és meg öleltem.
Nem ölelkeztünk még így, én ülve ő állva.
Amennyire csak tudtam hozzá bújtam mint egy újszülött kiskutya az anyukájához.Lábaim közé férkőzött és át karolt.
A lábai majdnem oda érnek..
- köszönömm! - mondta Anna és megsimogatta az arcom majd el távolodott tőlem.
- énis kérek ölelést! - rontott be az ajtón Lisa és rám ugrott.
Nem igazán ismerem Lisát, de hamár így letepert kénytelen vagyok vissza ölelni.
Aihara Lisa
17yrs- héé, Hanna te C kosaras vagy? - kérdezte a lány majd még szorosabban ölelni kezdett.
Összenyom..
- nem kapok levegőt! - ekkor Anna fölhúzta róllam a lányt majd leült az ágyra.
- dehogy! Hanna D kosaras! - mondta Anna.
Ezek most kajak a mellméretemen vitatkoznak?
- nekem nem úgy tűnik! - mondta Lisa majd megfogta a mellem.
- nézd, C kosaras!Lefagytam..!.!.!.!!!.
Nevetnem kell, de a mellem még a kezébe sem fér..Csak Annára néztem aki megharapta alsó ajkát és félre nézett.
- nem! Hanna D kosaras! - mondta Anna és le borította róllam a lányt majd csikízni kezdte.
- megjöttem!! - ugrált be az ajtón Amanda egy szatyórral a kezében.Majd becsukta az ajtót maga mögött.
Leültünk az ágyra egymás mellé és figyelni kezdtük Amandát aki minden féle finomságot dobált ki a szatyórból.
Miután mindet felpakoltuk az ágyra fel ültünk és beszélgetni kezdtünk.Mivel szoknyában vagyok magamra húztam a takarót és úgy ültem le.
Anna mellém ült,Lisa pedig Amanda mellé.- játszunk valamit? - kérdezte Amanda.
- igen,igen,igen!! - mondta Lisa.
- játszunk. - mondtuk egyszerre Annával.
- rendben, felelsz vagy mersz? - kérdezte Amanda Lisátol.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!