4.🥐

848 29 1
                                    

Reggel a szokásosnál hamarabb keltem.
Felhúztam a redőnyt majd öltözni kezdtem.Pillanatok alatt bele bújtam az egyenruhámba,persze harisnya nélkül had szúrja csak Anna szemét.
Rendbe raktam a hajam, majd fogtam a telefonom és lehaladtam a lépcsőn.

Rendbe raktam a hajam, majd fogtam a telefonom és lehaladtam a lépcsőn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Anyu ébren volt már,lent csinálta a reggelimet.

- te ilyen koran? - kérdezte anya.

- uhumm. - mondtam majd fölültem a púltra.

- jéé, nagyon jól áll az egyenruha,régen én is ilyet hordtam! Régi szép idők!.. -mondta anyu majd a kezembe nyomta a reggelim.

- na akkor én megyek! - mondtam.

Elköszöntünk egymástól majd a buszmegállóhoz vettem az irányt.

Valójàban azért indulok ilyen korán mert Anna már suliban van mert a diáktanácsnak kell ügyelnie reggel,szóval
Gondoltam meglepem valami kis reggelivel,tehát majd be kell ugranom a boltba is.

A buszon áldogálva úgy döntöttem hogy felhívom Annát hisz,úgy hiányzik a hangja.

- jó reggelt! - szóltam a telefonba.

- jó reggelt manó,hogy hogy ébren vagy? Még csak most lesz lassan 7óra van!

- nem baj aaz,te suliban vagy igaz?

- igen,nagyon sok papir munka van..Te  otthon vagy még?

- aha.. - mondtam füllentve.

Megakarom lepni naa..

- gondoltam! Jó neked! Viszont le kell tennem majd találkozunk.

Miután letettük,leszáltam a suli közelében lévő kis boltnál majd bementem.

- jó reggelt! - köszöntem a pénztáros hölgynek.

- jó reggelt!

Nem is tudom hogy mit vegyek,Anna nagyon szereti a csokis Croissant..( Kroaszont)

A sorok közt boklászva miután megtaláltam amit kerestem megláttam Danielt és oda mentem hozzá.

- jó reggelt! - köszöntem a fiúnak.

- tökmag! Jó reggelt! - mondta Daniel.

- tökmag? - kérdeztem nevetve.
- hogy hogy itt vagy?

- minden reggel ide jövök, itt a legfinomabb a kakaós csiga!

Miközben beszélgettünk a pénztárhoz vettük az irányt majd beálltunk a sorba.

- jól áll az egyenruha! - mondtam mire a fiú elnevette magát.

- köszi,viszont szivesen megválnék a nyakkendőtől! Folytogat! - mondta mire felnevettünk.

Fizettünk majd kimentünk a boltból és vissza a buszmegállóhoz sétáltunk át.

- neked is jól áll az egyenruha. - törte meg a csendet Daniel.

- köszönöm! - mondtam mosolyogva.
- hé, mi a helyzet Emilyvel? - kérdeztem majd a fiú rám nézett.

- hát szakított avval a fekete hajú csávóval,még a kirándulás alatt szóval én meg elhívtam randira, most a hétvégén.

- najóó! Gratulálok majd mesélj milyen volt a randi! - mondtam majd megérkezett a busz.

- te leszel az első akinek elmondom hogy hogyan sikerült! - mondta Daniel és fölszáltunk.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now