- tanul a többség, John meg haza ment. - mondta Daniel.
- nem vagytok éhesek? - kérdezte Anna majd mögém állt és a székem háttámlájára támaszkodott.
- már ettünk. - mondtam halkan. Kezeimet állam alá temetve hajtottam le a fejem az asztalra, majd fől sóhajtottam.
- vissza tértem! - sietett hozzánk Emily mire Daniel szeme fölcsillant.
- én viszont még nem ettem,a suli mögött van egy kisbolt,eljössz velem Daniel?- persze, mennyünk! - mondta lelkesen.
- majd jövünk! - intett Emily és már itt sem voltak.
- mit ettél? - kérdezte Anna.
- tejszeletet.
- miért vagy ilyen durcás? - simította végig a hátam majd leült mellém.
-nemis durcogok! - fordultam felé mire elmosolyodott.
- dee. - mondta majd az arcomba lógó tincseket a fülem mögé tűrte.
- ma jössz át? - kérdeztem remélve.
- még meglátom! - mondta majd fölált és finoman magához húzott,majd megölelt.
- hé, jösz Anna? - lépett hozzánk Nathan mire Anna elengedett.
Mivan már?!
- persze mennyünk! Menny csak előre addig.
- késöbb találkozunk.- mondta majd megpuszilta a homlokom.Nagyszerű.
Egyedül maradtam, megint.Fogtam a táskám és fölmentem az emeletre.
Rajzórám lesz..
A lépcsőn menet egy fiú ált mellém majd együtt sétáltunk tovább.
Az emeleten leültem a terem meletti padra, míg a fiú neki dőlt az ajtónak és elő vette a telefonját.A haja az arcát takarja, telefonozik,tipikus férfi parfüm,magas és vékony alkat,csak egy harmadikos lehet..
- bocsi, te is ide vársz? - szólalt fel.
- igen. - mondtam mire a folyosón ajtók nyíltak ki, majd ezt követően megszólalt a csöngő.
Végre.
- Leo vagyok! - mondta egy mosolyal az arcán majd leült mellém.
Leo Blake 17y
- és te? - kérdezte.
- Hanna.. - feleltem.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!