7.

438 23 7
                                    

Előző rész tartalmából:6

A szállás felé sétálva láttuk hogy a buszunk már meg is érkezett amire sorjában mindenki felszállt.

A buszon ülve félálomban bámultam ki az ablakon mikor Anna leült mellém arcán egy nagy mosollyal.

- Te miért nem alszol?Rajtad kívül már mindenki horkol - nézett rám.

- És te miért nem alszol? - vágtam rá.

- Aludjunk akkor - mondta miközben egy puszit nyomott az arcomra majd egyik kezével átkarolt.
Egy ideig még súgdoloztunk a másiknak azonban
kis idő múltán már aludtunk mint a bunda.

...

Mikor megérkeztünk a suli előtt diákok százai gyülekeztek.

- Fogd meg a kezem ne hogy ellopjanak tőlem! - mosolygott rám Anna mire csak kézen fogtam a lányt végül leszálltunk majd haza indultunk.

- Akkor reggel hétfőn találkozunk! - köszönt ell az osztálytól Müller.

- Sziasztok! - intett Daniel.

- Sziamia! - integettem. 

- Szia Elizabeth! - köszönt Anna az említett diáktanács tagra akin John pulóvere volt.

Mindent értek..

- Egyébként melyikünknél legyen a cica? - kérdeztem miközben megálltunk egy percre hogy kifujjuk magunk mivel nem voltak valami könnyűek a bőröndök amiket magunk után húztunk.

- Nem lenne gond ha ma nálad lenne? - kérdezte Anna.

- Szívesen vigyázok rá - mondtam miközben nyújtozkodtam egy nagyot mire Anna magához ölelt.

- Mennem kell manó,később átmegyek - súgta a fülembe végül nyomott egy puszit a nyakamra majd beszállt egy szürke Mercedes-be ami éppen akkor állt meg előttünk.

- Szioka - integettem a lánynak végül elhajtott az autóval.

Hát ez.. Gyors volt

Miután Anna elment csak sóhajtottam egyet majd a buszmegállóba álltam.

Nem szeretnék haza menni..

Mikor megérkezett a busz felszálltam rá majd kerestem egy helyet ahová letudok ülni.

Hogy lesz ezek után? Keljek fel reggelenként mintha minden rendben lenne,
aztán pedig induljak ell suliba utánna meg üljek otthon az üres házban? Anya.. Mond mit csináljak?Adj valami jelet kérlek..

Mikor leszálltam erőt véve magamon a házhoz indultam aminek lépcsőjén Maya ült,melette Yasu és Will.

- Szia baba! - tárta szét karjait Maya mire böröndömet hátra hagyva a lányhoz szaladtam és megöleltem.

- Ah, várj.. - nyúltam a kardigánom alá.

- Az egy cica? - kérdezte Yasu miközben megölelt majd a homlokomra nyomott egy apró puszit. 

- Az ám! - léptem az arcát takaró Willhez majd kezeimet átfontam a nyaka körül.
- Nem szabad sírni,megoldok mindent - mondtam szememet törölve. 

- Ahhhh - szállt be az ölelésbe Maya.

- Mi folyik itt? - figyeltünk fel Leo hangjára aki éppen felénk tartott kezében egy nagy szatyorral.
- Mennyünk be - mondta Leo mire mindannyian bementünk.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now