Hol lehet már Anna..?
Miután elkészültem leindultam a lépcsőn hogy megnézzem mifolyik lent.Mikor leértem anya és Anna egyszerre néztek rám.
Gondoltam.Anyu befogta Annát főzni,míg én készülődtem..
- mi készül? - kérdeztem.
Csak remélni tudom hogy anyu nem levest főzött megint..
- levest! De már készen vagyunk! - mondta anya majd levette a tűzhelyen főlő fazekat és tovább foglalatoskodott a konyhában.
- megkóstolod? - kérdezte majd az orrom alá tolt egy nagy tál levest.Pff..
- mi?n-nem,nem nem vagyok éhes! - mondtam fejemet megrázva.
- máskor pedig mindig megeszed a főztöm!Mivan veled? Talán szerelmes vagy?? - kérdezte anyu mire lefagytam,ami kivülről látva eléggé hülyén nézhetett ki mert Annát elkapta a nevetés.
- rendelünk késöbb majd egy pizzát! Joéjt anyu! - mondtam égő arcal és megragadtam Annát aki kezét szája elött tartva nevetett tovább anyuval egy huzamban.
A szobába beérve Anna becsukta magunk mögött az ajtót majd az ágyra feküdt és rám nézett.
- Szerelmes vagy? - kérdezte Anna.
- És te? - kérdeztem mire Anna elmosolyodott.
kiváncsi vagyok..
- gyeree.. - mondta Anna.
Nem kaptam választ.Kezeit feltárva jelezte a lány hogy bújjak hozzá.Röpke léptekkel megindultam a lány felé majd magára húzott és simogatni kezdte a fejem búbját miközben beszélgettünk.
Vajon miért nem kaptam választ?
- hé.. Min vesztetek össze anyuddal? -kérdeztem majd kibújtam Anna kezei alól és rá néztem.
- nem érdekes..
- naa, de mitörtént? - kérdeztem majd mutató ujjamat a lány ajkára tettem mire megharapta az újjam.
- auuu!!! - mondtam és ez követően legurultam a lányról mire felnevetett.- csaknem fájt? - kérdezte Anna és fölém ereszkedett.
Valójában nem fájt annyira..
- min vesztetek össze? - kérdeztem halkan.
- csak a szokásos..Részeg volt mert megint össze vesztek apuval és olyanokat mondott hogy nem lesz belőlem senki,és hogy amit csinálok az szar és tökre nem ér semmit sem.. stb.. - mondta Anna majd felsóhajtott.
- ugye tudod hogy ez nem igaz? - kérdeztem majd magam felé fordítottam a lány arcát mire csak bólintott egyet.
Beszélgettünk még, majd megjött a pizza.Filmezés közben Anna elaludt.Kikapcsoltam a tvt majd a lány felé fordultam.
Tulajdonképpen fura hogy Annával még a kirándulás elött csak barátok voltunk,most meg már ő a barátnőn..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!