32.

585 23 2
                                    

Pár óra elteltével a mosdóban kötöttünk ki mivel nem éreztem túl jól magam köszönhető a sok sok italnak.

- Aminek ki kell jönnie azt engedd ki! - mondta Maya miközben a klotyó fölött térdeltem.

Ez a rossz égető érzés a gyomromban megőrjít. Rohadtul szédülök. Lekellene pihennem..

- Haii! - lépett be az ajtón Violet.

- Szia ribi,Hanna kissé rosszul van nincs nálad valami fejfájás csillapító? Vagy jobb lenne ha szólnánk Yasunak és haza vinne minket..? - támaszkodott Maya a falnak mire a földön ülve csak Mayára néztem.

- Jaj babám,szerencsédre van nállam gyógyszer! - guggolt le hozzám Violet majd a táskájában kezdett matatni.

- Hé, amúgy milyen volt a pultos férfi? - kérdezte Maya.
- Van valakije?

- házas..
- Meg is van! - nyomta a kezembe a gyógyszert mire rá néztem majd bevettem.

Rózsaszín lenne? Nem.. Csak a benti led fény miatt látom annak..

- Gyere, igyál rá és már jobban is leszel! - fogta össze Maya a hajam amíg a csaphoz hajoltam.

- Hamar jobban fogod érezni magad tőle.. - mondta Violet majd kiment.

- Na gyere baba. - karolt belém Maya majd vissza mentünk táncolni.

Fázom,de mégis izzadom.Kevésbé érzem magam jól mint az előbbiekben.Jobban forog velem a világ mint még soha. Hatnia kéne a gyógyszernek..
Jobb lesz ha inkább haza megyek..

Mikor megfordultam hogy szólhassak Mayának,az egyik pillanatról a másikra csak úgy eltűnt,minden szó nélkül mire keresgélni kezdtem azonban minden lépes egyre nehezebb volt és rémisztőbb.

Nemár..
Maya gyere vissza.. Mindenki engem figyel.. Azt mondtad mindenről gondoskodsz,most meg mégis magamra hagytál! Teljesen egyedül vagyok a sok idegen között.
Nem érzem jól magam..

- Elnézést,nem látta a
barátnőmet? Rózsaszín a haja és.. - mentem oda az egyik pultoshoz mire kitört belőlem a sírás. 

Mivan velem? Én ezt nem értem.. Yasu,kérlek gyere hamar értem.

- Semmi baj,gyere mennyünk ki a levegőre! - karolt át huszas éveiben járó pultos hölgy majd kimentünk a bejárat elé.

- Mond csak,jól vagy? - kérdezte mire akármennyire is próbáltam a nő arcára nézni megakadályozta az erős szédülés amit követően csak magam elé bámultam. 

- Haza szeretnék menni.. - ültem le a kint lévő dohányzó asztalra mire leült mellém.

- Figyelj,nagyon nagyok a pupilláid. Van valaki akit ide tudok most hívni hogy haza vigyen? - kérdezte a nő miközben össze gombolta rajtam Yasu dzsekijét.

- Most beálltam volna a fejfájás csillapítótól? - kérdeztem szipogva mire a nő felnevetett.

- Hány éves vagy? - kérdezte.

- 20. - feleltem mire  szemöldökét felhúzva rám nézett majd mosolyogni kezdett.

- És igazából mennyi vagy? - kérdezte.

- 17 leszek jövő hónapban.. -mondtam mire csörögni kezdett a telefonom amit rögvest felvettem.

- Szia kicsim,bocsi hogy ilyen későn hívlak.Reggel nem leszek otthon úgyhogy a postaládában lesz a kulcs. - mondta anya.

Ha jól hallom ott van vele Cameron is..

- Rendben.. Anya. - mondtam halkan.

- Minden rendben? Menjek érted? - kérdezte anya mire lejátszódott előttem hogy rohadtul otthon kelett volna maradnom és nem kelett volna így kiütnöm magam.. Sőt, egyenesen haza kelett volna mennem suli után és nem kelett volna eljönnöm Mayával.

- Nem, minden rendben. Maya is alszik már.. Lassan én is megyek.

- Rendben,szeretlek és reggel hívj amikor fölkelsz!

- Hívni foglak,szia anya. - mondtam zavartan majd befejeztük a hívást.

- Az anyukád volt igaz? - nézett rám a nő.

- igen ő.. - bámultam magam elé miközben Yasu számát keresgéltem.

- Nemtudja ugye hogy bulizni jöttél?
- Nem.. - mondtam.
- Megbántam ezt az egészet.

- Elhiszem,mond csak hogy hogy egyedül vagy? Nem kísérővel jöttél? - nézett rám.

- De,csak.. Vagyis a barátnőmmel jöttem,Mayával,csak elvesztettük egymást..

- Az ilyen nem barát aki be drogoz majd ott hagy téged egyedül. Egy fiatal csinos lány vagy bármi bajod eshet ha egyedül vagy!

- tudom.. - bámultam magam elé majd hívni kezdtem Yasut.
- tudom,tanultam belőle.. - mondtam.

- Csak tényleg gondolkodj el azon hogy tényleg akarod-e ezt a lányt az életedbe. Az imént bajban voltál és ő kevert bele,és nem mentett ki belőle.Nem vigyázott rád.. Csak gondolkodj rajta azért.. -mondta a nő majd rágyújtott.

Ő is ugyanolyan cigit szív mint Yasu..

Pár percre rá Yasu hívott amit fel is vettem.

- Szia, miújság? - kérdezte Yasu.

- Yasu értem tudnál jönni? - kérdeztem.

- Persze, ugye nem kell aggódnom? Minden rendben?

- Csak gyere kérlek.. - mondtam mire Yasu letette a telefont.

Most mivan? Jön? Vagy nem jön?

- Yasu.. - mondta a mellettem cigarettázó hölgy mire csak rá néztem.

- ismered Yasut? - kérdeztem.

- Hát.. - mondta majd fel állt az asztalról és nyújtózkodott egyet.
- azt kérdezd meg tőle.. - mosolygott.

Szóval ez egy igen?

Pár percre rá Yasu megérkezett a fekete jeepjével amint úgy megőrültem mint még soha.

- Hanna! - szált ki az autóból majd széttárta karjait.

- Aahj Yasu! - szaladtam hozzá majd megöleltem.

Hihetetlen hogy így tudok örülni egy embernek akit még csak ma ismertem meg..

- Hé, szia Dixie! - kiabált Yasu a "pultos hölgynek" mire vissza integetett és bement vissza az ajtón.
- Na gyere, mennyünk! - mondta majd beszálltunk az autóba és elindultunk.

Szóval ismerik egymást.

- Nem is vagy ideges amiért nincs itt Maya és Violet? - kérdeztem.

- hmm,nem. - felelte majd rágyújtott.

- be drogoztak. - mondtam nevetve mire Yasu a vissza pillantóból csak rám nézett majd megrázta a fejét.
- Szóval ez van.. - bőgtem el magam.
- így jobb ha nem mész haza.Próbálj meg aludni,majd a későbbiekről gondoskodom! - mondta Yasu mire nem válaszoltam csak magamra térítettem a dzsekijét és már aludtam is.






ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now