Elöző rész tartalmából:18
Fogtam a táskám majd kimentünk az udvarra.
- üljünk le a műfüves pályára! - mondta Emily.Miután leültünk Daniel elővette a büféből szerzett sütiket majd enni kezdtünk.
- na és itt mit fogunk csinálni addig amig nem javítják meg azt a mittudom én micsodát? - nyavajgott Lisa.
- sziasztook! - sétált hozzánk Jess,Amanda és John.
- sziasztok! - mondtam mire Amanda és Jess rám ugrottak.
Mitután leszáltak róllam Leo javasolta hogy üljünk inkább a padra mert hogy
" elzsibadt a lába "
Tehát oda is mentünk.
Hátra dőltem majd a lábamat kinyújtva élveztem tovább a nap melegét.Most akik harisnyában ülnek biztosan megsülhetnek.. Jó nekem!😌
Az a baj hogy általában ilyenkor jövök rá hogy mennyire is szeretem a nyarat, és hogy leszivesebben mennék mindenfelé,bezzeg ha lehetőség adódna rá máshogy gondolnám,otthon maradnék inkább.Még ahhoz is lusta lennék hogy megmozdítsam a lábujjam nem hogy még föl is áljak és kilómétereket sétáljak a melegben.Azonban Annával minden máshogy történne..
Vele szivesen mennék bármerre, és még elsem fáradnék..
Emlékszem tavaly ugyanekkor, Annával el mentünk egy strandra,valami nagyon fura neve volt,de ami fontos az az, hogy nagyon jól éreztem magam vele.
Emlékszem, fönt maradtunk hajnalig és egymást ijesztegettük..
Na meg, a vízben lubickoltunk még este is,aminek az ára egy jó megfázás volt..
Ha tehetném milliószor átélném újra és újra azt a napot..Vajon most hol lehet Anna..?
Nem akarok vele haragban lenni, basszameg! nem lehetek az egyetlen ember az életében mégha bármennyire is szeretném..
Nem érdekel hogy Nathan mitcsinált, csak..- hé, ezt nézd! - mutatta felém Daniel a telefonját.A fiú Nathan Facebook oldalán lapozgatott a posztjai közt, majd találtunk egy képet amit 3 napja rakott ki,amin egy lánnyal volt.
- ez ki a franc? - kérdezte Emily fintorogva.
- de szép ez a csaj! - mondta Leo.
- tényleg az! - helyeselte Lisa.
- hagy nézzem! - furakodott körénk Jess és Amanda.
- nézzük már meg az oldalàt! - mondtam.
A lány Jasmine Almond néven volt fent.Míg az oldalát pöregttük,találtunk egy kép amin Nathannal csókolóztak..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!