17.

322 19 4
                                    

Reggel Anna autójában haza felé tartottunk közben énekelgettünk.

- Mit kérsz Karácsonyra? - nézett rám egy pillanatig majd szemeit vissza vezette az útra.

- Semmit - vontam vállat.
- Már megkaptam - mondtam csábos hangon.

- De cuki itt valaki - mosolygott rám majd közelebb hajolt csókra várva.

- Nem rád gondoltam - nevettem fel majd arcán simítva párat megpusziltam a homlokát.

- Te kurva - húzta a száját minek végén egy huncut mosoly kapott helyett.

- Hogy mondtad? Nem hallottam jól! - tettem kezemet a lány combjára mire elmosolyodott.

Úgy tűnik nem csak én szeretem mikor ezt csinálja

- Semmi - harapott ajkára majd továbbra is a vezetésre koncentrálva nézte a havas utat.

- De amúgy, részben rád gondoltam - néztem rá félszemmel mire a combján pihenő kezemet megemelte és nyomott egy puha csókot a kézfejemre. Megint csak pillangók ezrei kezdtek repkedni a hasamban. Csak elmosolyodtam és megcsókoltam.

- És mit értesz a " részben " alatt? Mi a másik? Vagy Ki? - tette fel a kérdést mire szememet forgatva ránéztem.

- Este felhívtam Angélát és..- ekkor rám nézett.
- Várjál már had mondjam végig! - csaptam a combjára.
- Szóval míg aludtál lefoglaltam a fehér cicust - mosolyogtam.

- Azt én akartam neked megvenni, milyen ajándékozó vagy te hogy magadnak veszel ajándékot? - nézett rám szemöldökét felhúzva mire felnevettem.

- És te mit szeretnél? - kérdeztem miközben lófarokban levő haján simitottam egyet.

- Téged - vágta rá egyből.

- Jaj már! - pirultam ell.
- De komolyan - néztem rá.

- Nem tudom nem gondolkoztam nagyon máson - húzta össze vállait.
- Lepj meg - vigyorgott mire bólintottam párat.

- Jössz át? - harapdáltam ajkam.

- Még be kell mennem raktározni - ásítozott.

- Hétvégén? - vontam fel a szemöldököm.
- Megyek veled akkor - tekertem le kissé az ablakot.

- Angela rendelt egy csomó új állatot.. - fogta a homlokát.

- Ameddig dolgozol elleszek a cicával - mosolyogtam.

- Ki gondolta volna - nevetett fel.

Miután megérkeztünk a kisállatbolthoz Anna leparkolt majd benyitottunk annak ajtaján. Meglepetésünkre a múltkori kis vöröske is bent volt.

- Oh! Hát te? - mosolygott Annára aki csak kikerülte őt és az irodába ment.

Ilyenkor örül a kis szívem

- Neharagudj most nem fogadunk vásárlókat, gyere vissza hétfőn - indult meg felém a lány mire Anna közénk vágott egy rakat papírral a kezében

- Ő nem vásárló - nevetett fel majd a papírokat a pultra pakolta.

- Mit csinálsz? - támaszkodott a pultnak a lány.

Hát ez nem akarja feladni..

Csak elfintorodtam ami láttán Anna elmosolyodott. Továbbá a cicákhoz léptem és kivettem a fehér cicust.

- Szóval téged is behivott Angéla - dobta hátra a haját miközben Annát sasolta.

Miért, mit gondolsz önszántából jött be így vasárnap délután?

- Aha.. - nézett rá Anna majd tekintetét vissza vezette az iratokra.

- Fáradt vagy gondolom.. - Mosolygott Annára aki viszonozta majd tovább foglalkozott a munkájával.

Jó, eleget szerepeltél vöröske..

Csak vissza tettem a macsekot a helyére aki nagy szemeivel értelmetlenkedve nézett rám. Anna szemeit rám vetette mikor a zavaró tényező lány mögött suhantam ell, csak beálltam a pult mögé közvetlen Anna mellé.

- Sok van még? - tettem derekára a kezem miközben a kezében lévő papírt figyeltem.

- Van egy pár.. - sóhajtott fel kissé.
- De Jennifer megcsinálja nekem ugye? - mosolygott Anna a lányra aki szinte nyálladzva nézett ránk.

- Persze persze - vette ell úgy a papírt hogy végig simitott Anna kezén.

Na meg a!...

- Mennyünk - fogtam meg Anna kezét és  az irodába húztam.

- Mi az? - nézett rám miközben kabátjába bújt.

- Semmi - húztam a számat.
- induljunk máár! - húztam magamra a kabátomat.

- Féltékeny vagy - mosolygott.

- Fogd be - Forgattam szemeimet majd belé karoltam és megindultunk az ajtóhoz.

Anna csendben haladt mellettem egészen addig amíg el nem köszönt Jennifertől majd közvetlen előtte megcsókolt és már ki is mentünk az üzletből.
Kissé megkönnyebbültem tudván hogy Anna ezt tette mert tudta hogy zavart a vöröske közeledése felé.






ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now