4.

462 29 6
                                    

Miután kilubickoltuk magunkat a parton ültünk mindannyian csurom vizesen.

- Ez jó volt - nevettünk fel.

- Megkéne mindennap ismételni amíg itt vagyunk.. - mondta John. 

- Tüdőgyulladást kapnátok te idióta - magyarázott Elizabeth mire John ironikusan kiöltötte rá a nyelvét ami láttán Elizabeth arcára kiült egy halovány pir.

- Tényleg.. Már csak 2 napunk van hátra.. - sóhajtott fel Leo.

- Baszki.. - bámult maga elé John.

- Én fázom.. - szólalt fel Emily.

- Mennyünk? - nézett rá Daniel mire a lány bólintott egyet majd feláltak.

- Akkor megyünk mi is.. - állt fel Connor és Amanda.

- Na végre  - sóhajtozott Elizabeth miközben az ölembe rakta a cicust.

- Jó éjt! - intett Daniel.

- Holnap találkozunk! - ásítozott Amanda végül elmentek.

Ha Elizabeth elment Anna miért maradt? Mondjuk mivel rajtam kívül még John és Leo is itt maradt.. Így már érthető..

- És mit akartok csinálni? - kérdezte Anna.

Lehet mennünk kéne.. megkellene etetnem a cicust..
Na meg nem szeretnék megfázni.. Meg.. Jobb lesz ha nem töltök ennél több időt Annával.. Így hogyan is tudnék felejteni? Lassan egy órája kint vagyunk..Meg hát,miattunk ne maradjon kint.. Hideg van.
Szóval ideje menni..

- Én is megyek szerintem - jelentettem ki mire a két fiú csalódott szemekkel nézett vissza rám.

- Akkor mennyünk.. - állt fel Anna.

- Az győz aki leghamarabb beér! - vágta rá John mire Leoval egyszerre kezdtek el futni ezzel minket magunkra hagyva a parton.

- Van még a cicának kajája? - kérdezte a semmiből felszólalva Anna.

- Nincs nagyon.. Ezért ha elengedsz.. Mennem kellene boltba - mosolyogtam rá.

- Megyek veled akkor - nézett rám fejét kissé eldöntve.

Megint ugyan az a nézés ami azon az éjszakán volt..

- Nem szükséges.. Tudok magamra vigyázni.. - bámultam magam elé majd a kezemben nyávogó  csöppségre.

Igen.. Neki is jobb lesz az hogy ha minél hamarabb eszik aztán pedig belebújik a meleg ágyba és alszik egy jót..

- Hanna.. - állított meg hirtelen mire kissé aggódva néztem rá.

- Tényleg tudok magamra és a cicára vigyázni - néztem szemeibe.

Hanna baszki mit csinálsz?!

- Rendben - nézett rám arcán egy halovány mosollyal.

Miközben a lépcső fokokat szeltük egy árva szót nem szóltunk a másikhoz egészen a szobánkig.

- Akkor siess vissza.. - nézett rám mire bolintottam egyet majd elváltunk.

A szobámba érve kibujtam a vizes ruhákból majd a takaromba bújva a szekrényem elé álltam.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now