Amint leszálltam a buszról a házunkhoz vettem az irányt.Miután kinyitottam az ajtót egyszerűen nem hittem a szememnek.
Anya otthon volt. Leo és Cameron pedig a nappalit díszítették.Minden szó nélkül anyához siettem aki a kanapén ült. Miközben hosszas ölelésbe húztam megint elcsordult pár könnycsepp.
Annyira de annyira örülök hogy itthon van..!
- Naa,ebből az ölelésből én is kérek! - mondta Leo majd átölelt bennünket.
- Erre pezsgőt.. - kezdett bele Cameron azonban a pezsgő megelőzte, még mielőtt befejezhette volna a mondandóját ugyanis szanaszét fröcskölt a házban.
- Azta! - nevetett fel Leo.
- Te jó ég Cameron! - kapott a fejéhez anya jelezve hogy ezt nehéz lesz majd összetakarítani.
- Jó hogy itt vagy! - mondtam miközben nyomtam anya arcára egy puszit.
- Hogyha szabad.. - Mondta Leo miközben ő is adott egy két puszit anya arcára.
- Most akkor én jövök! - tolt ell minket Cameron magának helyet adva majd szájon csókolta anyát ami láttán Leoval összenéztünk nyelvünket költve.
- Na mostmár készülődjetek! - csapta össze tenyerét Cameron.
- Hová megyünk? - kérdezte mosolyogva anya.
- Az még titok! - mondta Leo majd a fülembe súgott.
- Étterembe megyünk szóval.. - hajolt ell a fülemtől majd jelzett hogy mennyünk fel az emeletre.- Ezt vettem neked! - tárta ki a szobám ajtaját.
Az ágyamon egy gyönyörű fehér ruha pihent és csak rám várt.- Úristen te hülye ez biztos rohadt drága volt! - paskoltam vállon.
- Amúgy apa vette szóval nem számít! - emelte fel kezeit védekezés -képp mire felnevettem.
- Köszönöm! - néztem rá mire elmosolyodott.
- Ha ez tetszett,akkor azért elfogsz ájulni! - akasztott le az ajtó mögül egy fehér szmokingot mire elmosolyodtam.
- Jesszus ez nagyon dögös! - emeltem ki az utolsó szót.
- És mivel mindketten fehérben leszünk összeöltözünk mostoha tesósba! - mondta mosolyogva Leo mire felnevettem majd bólintottam párat.
- Na vedd fel! - mondta miközben kiment a szobámból. Miután bezártam magam mögött az ajtót vettem egy nagy levegőt majd belebújtam a ruhába.
Miután felvettem a fürdőbe vettem az irányt. Amikor a kilincsre tettem a kezem az ajtó kinyílt amit követően Leoval találtam szembe magam.
- Na milyen? - kérdeztem forgolódva miközben a tükör elé álltunk.
- Rohadt jól nézek ki! - mondta mire szemöldökömet felhúzva ránéztem.
- Vagyis.. Rohadt jól nézünk ki! - mondta mire elmosolyodtam majd lementünk a nappaliba ahol Cameron állt egy fekete szmokingban.- Azta mindenit..Nagyon jól néztek ki! - nézett végig rajtunk Cameron.
Csak azért mondja mert kint a dekoltázsom..
- Ugye? - mosolygott Leo.
- Anya hol van? - kérdeztem mire Anya élénk állt egy csodaszép fehér ruhában amin rózsa alakú fodrok voltak.
ÚR ISTEN!
- Mehetünk! - mondta Anya mire Cameron előre sietett hogy kinyithassa az ajtót.
- Anya,nagyon szép vagy! - mosolyogtam rá.
- Jaj már!Öreg vagyok.. - legyintett miközben arcán kiült egy halovány mosoly.
- De,ti.. - nézett rám és Leora.
- Káprázatosan festetek! - mondta mire Leora néztem aki egy hatalmas mosollyal az arcán nézett vissza anyára.Miután autóba szálltunk megkezdődött a hosszas kocsikázás.
Az autóban nem telt egy úgy perc hogy valaki ne hozott volna fel valami témát ami általában abból állt hogy anya és Cameron mesélték a gyerek korukat.
Anya még pár hete nagyon rosszul volt.. Most meg.. Ahogyan magam előtt látom szinte ragyog!..
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!