Reggel mikor felébredtem Anna nem volt mellettem,sem a szobában.
A telefonomért nyúltam hátha írt egy sms-t mielőtt elment volna de semmi üzenet.
Kimásztam az ágyból és le mentem a lépcsőn.
Anyu szokása szerint a vasárnapi edzésére indult,majd a nappaliban tudatta velem hogy Anna tényleg elment körübelül vagy már egy 20 perce.
Nagyszerű..Gyorsan elköszöntünk egymástól,utánna bezártam az ajtót és ledöltem a kanapéra majd felsóhajtottam.
Megint egyedül.Kibaszott egyedüllét.
Felkéne frissülnöm..Át kéne öltöznöm..És szükségem lenne egy alapos fürdésre is.Nem sokkal késöbb kiszáltam a kádból és magamra csavartam a törölközőt majd azt követően a tükör elé álltam és szárítani kezdtem a hajam majd mikor végeztem a szobámhoz vettem az irányt.Miközben készülődtem a telefonom felcsörrent,majd megnéztem hogy ki lehet az, de ismeretlen számról hívtak.
- haló?
- sziaa Hanna, Will vagyok csak az imént merült le a telefonom tehát a báttyáméról hívtalak
Ha át küldöm a címet át jössz?- igen, perszee! - feleltem.
- jó rendben, át is küldöm. - mondta Will.
Miután befejeztük a telefonálást írtam anyunak hogy Willnél leszek majd ki mentem az ajtón.
Nincs is olyan messze!Konkrétan gyalog is oda tudok menni..
A séta közben gondoltam felhívom Annát.De nem vette fel..
Mikor megérkeztem becsengettem majd pillanatokon belül az ajtó nyitódott is.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!