Miután haza vittek Yasuék, fáradtan csak az emeletre ballagtam és egyből az ágyamra zuhantam.
Én hülye.. Mit is gondoltam?? És megint megtörtént.. Mindig bele esek ebbe a hibába.. Sosem tanulok a baklövéseimből..
Csak felsóhajtottam majd felültem. Hajamba túrva csak megtöröltem szememet ami már kezdett könnybe lábadni.
Mikor már éppen kezdtem volna felállni a cicus az ölembe ugrott.Szívrohamot hozza rám néha..
- Szia cicaaa - gügyögtem a macseknak majd nyomtam a duci fejére pár puszit és felálltam.
Nyújtózkodva csak hátra fogtam a hajamat és elkezdtem kibújni a felesleges ruhaanyagból.
A köntösömbe bújva csak a fürdőbe vettem az irányt ahol már el is kezdtem tölteni a vizet a kádba hiszen némi kényeztetésre volt szüksége a lelkemnek és a kimerült testemnek.
Miután elkészült a víz lassan bele szálltam majd nyakig bele meretkeztem.
Annyira jól esett.A kádban ülve a telefonomat nyomkodtam és közben próbáltam elterelni a figyelmemet.
Konkrétan még a régi ismerkedős randi oldalamra is felmentem ahol csak kedvem szerint huzgáltam jobbra-balra az embereket és közben jókat nevettem a bemutatkozáshoz írt szövegük láttán.Az emberek annyira furák..
Csak sóhajtva hátra döntöttem a fejem és élveztem továbbra is a meleg vizet.
- Hanna beszélnünk kell - figyeltem fel Anna hangjára mire szinte megállt a szívem.
Csak lassan kinyitottam szemeimet majd felegyenesedtem és láttam hogy valóban Anna áll a kád szélénél.
Ilyenkor jön az hogy bocsánatot kérnek, vagy a B verzió hogy megölik a főszereplőt?
- Mi? - csak ennyit tudtam kibökni mire láttam ahogyan szemeivel végig kísérte a testem.
Perverz
- Figyelj - guggolt le a kád elé hogy felvegyük a szemkontaktust.
- Anna te mit keresel itt? - húztam össze a szemöldököm.
- Figyelj már kérlek.. - túrt a hajába majd szemeit vissza vezette rám.
- Elmondok mindent miután kiszálltál a kádból, és felöltöztél rendben? - nézett rám majd szemei ajkaimra vándoroltak.Egy másod percig talán én is skubiztam őt. Néztem a gyönyörű szép haját ami kócosan a vállán pihent, a gyönyörű zöld szemeit a cuki kis orrát a dús ajkait,
Szemeimmel szinte végig mértem az egész lényét. És megint csak egy hosszas sóhaj hagyta el a számat.Annyira hiányzott nekem ez az őrült..
Csak kiszálltam majd magamra tekerve a köntösömet kiindultam a fürdőszobából mikor is Anna váratlanul vissza húzott majd bezárta utánunk az ajtót.
- Most mivan? - néztem rá a szemöldömet felhúzva mire ajkamra téve mutató ujját elcsitított.
Azt hittem hogy ez megint csak valami játék, azért elhúztam a szám elől az ujját és megcsókoltam.
- Hanna maradj egy kicsit! - szólt rám suttogva mire durcásabban néztem rá, mint valaha.
- Mivan már? - néztem rá szememet forgatva.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!