- Ne szórakozz már! - sipákolt a telefonba Maya.
- És akkor újra együtt? - kérdezte.- Dunsztom sincs! - húztam a számat.
- Tényleg nem tudom hogy mi van köztünk! - sóhajtottam.- Kérdezd meg - csámcsogott.
- Ha csak csókolóztok beszélés helyett nem tudsz meg többet!- Ah te Maya! És hogy kérdezzek rá?
" Figyelj már most járunk vagy nem vagy mivan velünk? " Így?! - nevettem fel kissé.- Akár! Valahogyan a lényegre kell térni - hallatszott hangján hogy mosolyog.
- Maya nem tudom mi a fene van velem - dőltem ki az ágyamon.
- Ma talizunk? - kérdezte.
- Beteg vagyok - sóhajtottam ismét.
- Nem baj! Felhívom Yasut hogy hozzon be a kávézóba jó? - és evvel rám nyomta.
Fáradtan kivonszoltam magam az ágyból és öltözni kezdtem.
Percek múltán csöngettek.Csak leloholtam és kinyitottam az ajtót.
- Mehetünk? - támaszkodott Yasu az ajtónak.
- Várj még egy percet! - mutattam fel mutató ujjamat.
- Addig egyél valamit! - nyitottam ki a hűtőt és felszaladtam a szobámba.Miután elkészültem lementem Yasuhoz és elindultunk. A kocsiban ott ült Leo is akit egy röpke öleléssel köszöntettem.
- Nem akarsz nekem valamit mesélni? - mosolygott Yasu miközben rágyújtott.
- Mire gondolsz? - haraptam ajkamra.
- Maya mindent elmesélt - nézett rám a visszapillantó tükörből.
- Nem! Nem akarok róla beszélni! - fogtam a fejem mire Yasu felnevetett.
- Jól van.. - nyúlt hatra hogy megpaskolja a fejem.
- Csak azért gondold át jó? - fordult felém Leo.
Csak bólintottam párat majd továbbá elővettem a telefonomat és írtam egy sms-t Willnek hogy valamikor találkozzunk mivel már egy ideje nem futottunk össze.
A kávézóba menet kiszúrtam a kisállat bolt előtt parkoló piros Mercedes-t.
Elmosolyodtam.
- Jó reggelt! - köszöntem a bent levő kis családomnak.
- Szia Hanna! - köszönt Petrick felesége.
- Aranyom! - intett Petrick mire arcomon egy kis mosollyal oda mentem hozzá egy ölelésre.
- Grace kérem,csinálna nekem egy kávét? - nyújtózkodott Leo.
- Persze! Várj egy percet.. - válaszolt.
- Hol van Maya? - kérdeztem.
- Itt vagyok! - sietett be az ajtón.
- Hol voltál? - kérdezte Yasu.
- Ma jött meg a fizum! - húzta pimasz mosolyra a száját a rózsaszín hajú.
- Oh! Tényleg.. Nálam is van! - vettem elő a bankkártyámat amit követően Yasu is turkálni kezdett a zsebében.
Petrick száját egy nagy sóhaj hagyta ell miközben minket figyelt a pultnak dőlve.
Csak elmentünk levenni a pénzt a kártyáról és vissza siettünk a kávézóba.
- Na mennyi? - kérdezte Leo.
Míg számolták Maya fizuját, és pénzt amit bele tettünk Yasuval
kíváncsian figyeltem. Majd Maya felsikított.- Ez kibaszott 925,10 dollár! - fogta a kezében levő összeget.
- hogy mennyi? - lepődött meg Petrick.
- 925,15 dollár.. - nyomott Leo Maya kezébe egy ötöst.
- Thyű.. - kacagott fel Yasu.
- Akkor megmenekült a kávézó? - mosolygott Grace.
- Azt gondolom! - mosolygott Maya.
- Áhh istenem! - vágtam le magam az egyik székre.
- Végre összegyűlt! - mosolyogtam.A későbbiekben kihívtunk egy szerelőt aki egyből neki állt a kirakatnak.
A maradék pénzt elosztottuk.
- Te Hanna - mosolygott rám Maya miközben pénzével játszadozott.
- Nem! - nevettem fel.
- Felejtsd ell! Nincs több buli!- Jaj már! - forgatta szemeit mire csak magamhoz öleltem.
Úgy este felé a kávézó már mondhatni szebb volt mint újkorában, iszonyatosan őrültünk hogy végre újra megnyithatunk.
A kávézóból kiemenet ismét csak magával vonzta a figyelmemet a piros autó.
Miután benyitottam a kisállat kereskedésbe Annával találtam szembe magam aki a fehér szőrű kiscicát puszilgatta.- Adod idee! - indultam meg felé mire mosolyogva elhúzódott.
- Előbb adj egy csókot! - vihogott.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!