...
Miután leszáltunk a buszrol egy nagy szürke apartmanál álltunk meg.Itt lakik? Ezt az épületet millioszor láttam már.. De sosem láttam még belülről.Willék háza is ebben az utcában van..
- Gyere mennyünk! - mondta Maya majd belém karolt és bementünk a bejáraton.
Mivel Maya hiper gyorsan behúzott az ajtón még bámészkodni sem volt időm.
Továbbá beszáltunk a liftbe majd beszélgetni kezdtünk.- Hanyadikon laksz? - kérdeztem.
- az ötödiken, de mindjárt ott vagyunk úgy is! - nézett rám.
Mikor kiszáltunk a liftből a folyosó végén lévő 15. Számú ajtó elött álltunk meg.
- Mindjárt kinyitom.. Csak kell a kulcsom.. - matatott a a táskájában Maya.
- Hé, Mayaa az egy kOtOn a táskádban? - néztem rá mire az emlitett tárgy ki is huppant a táskájábol mire felnevettem.
- Ja, hogy ez? Pffff! - mondta Maya majd mitsem törődve vele, lábával arrébb söpörte.
- Istenem! - nevettem fel mire Maya is elmosolyodott.
- Meg is van! - nyitotta ki az ajtót.
- Isten hozott az én kis szerény hajlékomban! - mondta mosolyogva mire Maya szobájábol egy félmeztelen férfi sétált ki,majd kiviharzott a szobábol.- Mayaaa! - néztem rá tátott szájal.
- Naaa most mivan? - mosolygott mire csak megráztam a fejem.
- Ez a pasi van vagy 30 és tutti hogy családos apuka! - mondtam.
- Lehet.. Na de most ami ennél fontosabb, mutasd milyen ruhát hoztál!! - fogta meg a kezem majd bementünk a szobájába.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!