- Sziaa! - ébredtem fel Maya hangjára.
Mi a fene?..
- Szia.. - dörzsöltem szemeimet.
- Tudod mi a mai program? - mosolygott rám miközben leült mellém.
- Nem tom - nyújtózkodtam.
- Ma inni fogunk! - kacagott fel.
- Hehe.. Biztos hogy nem megyek - feküdtem vissza.
- Pedig egy nagyon jó személy buliját hagyod ki most drágám, a srác tud németül, meg még más nyelveken - gondolkodott ell.
- Jó a nyelvtudása - ismételte magát amit követően hozzá dobtam a párnámat.- Tut Mir Lied! - motyogtam.
(németül:Tut mir lied =sajnálom!)- De kérlek! - mászott rám közben nyakamat puszilgatta.
- Hagyd abba te! - fordultam a lány felé.
- Csak nem felizgultál? - mosolygott rám.
- Te! - löktem le magamról amit követően szinte legurult az ágyról.
- ah a seggem - fájdalta fenekét ami hallatán felnevettem.
- Hova akarsz menni? - mosolyogtam.
- Yasu vezet szóval nem tudom - ült fel.
- Jó, mennyünk.. - adtam be a derekam ami hallatán Maya szemei felcsillantak.
- De! Ne legyünk sokáig! - néztem rá mire vállát megvonva belém karolt és elindultunk le a lépcsőn.- Öregasszony - fintorgott amit követően szemöldökömet felhúzva néztem vissza rá.
- Egyébként hogy jutottál be? - kérdeztem.
- Bemásztam az ablakon - dőlt a kanapéra.
A kávézóba menet egy olyan emberbe botlottam bele, akire egyáltalán nem számítottam.
- Te vagy az tökmag? -mosolygott rám miközben száját eltakaró sálát álla alá húzta.
- Daniel? - néztem az előttem álló fiúra miközben kihúztam a fülemben szóló hangos zenét.
- Gyere adj egy ölelést - húzott magához.
- Olyan rég találkoztunk!- Igen már egy jó ideje - sóhajtottam.
- mesélj, hogy vagy? - néztem rá.- Megvagyok most kezdtem az egyetemet - mosolygott.
- De mesélj te, miújság veled?- Hát.. - gondolkodtam ell.
- Minden rendben - válaszoltam röviden tömören.- Szóval dolgozól? - kérdezte miközben turkálni kezdett a táskájában.
- Igen.. Most hogy mondod késésben vagyok - fogtam a fejem.
- Jó volt látni - öleltem magamhoz.- Várj! Neked adom - nyomott a kezembe egy kakaós csigát.
- Köszönöm, de tényleg indulnom kell - néztem a telefonom képernyőjére.
- Vigyázz magadra! - intett.
Miután elváltunk buszra ültem.
Hihetetlen hogy amióta ismerem Danielt élete mindegy egyes percében eszik, de meg sem látszik szinte rajta..
Amint leszálltam a buszról célba vettem a kávézót minek lámpái már égtek.
- Jó reggelt! - köszöntem sietősen.
- Szia bogaram - köszönt Petrick.
- Sziaa Hanna - intett Yasu....
Műszak után egyből haza indultam hogy összekapjam magam az estére.
Még középiskolában volt rajtam utoljára ez a ruha..
- Hanna! - figyeltem fel Maya hangjára valamint ajtó dörömbölésre.
- Megyek már! - indultam meg a lépcsőn.
- végre! - sietett be az ajtón a kócos rózsaszín fürtjeivel.
- Szia neked is - forgattam szemeimet.
- Hú csajszi, be fagyott minden nyílásom - fújta ki magát. Csak felnevettem majd készíteni kezdtem neki egy meleg teát.
- Amúgy - szólalt meg.- Hm? - pillantottam rá.
- Jól nézel ki - mosolygott rám.
- Mikor indulunk? - kérdeztem.
- Hívom Yasut.. - bújt ki a cipőiből.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!