Előző rész tartalmából: 11
Na gyere - mondta Will majd felemelt, és lassan a kivezető utat is megtaláltuk.
Nagyon fáradt voltam,míg sétáltunk oda sugtam Willnek hogy valószinüleg be fogok aludni,és hogy majd keltsen fel ha már nem bir ell..Hajnali 1óra fele értünk vissza a szállásra,Will óvatosan letett mire szorosan magamhoz öleltem a fiut. Olyan jó hogy újra itt van, és vigyázunk egymásra mint régen..
A szállás bejárata elött álltunk és integettünk Willnek,majd siettünk fel a lépcsőn egyenesen a szobánkhoz.Conor útközben elörébb sietett..Joéjszakát - sugtam oda Annanak mire csak küldött egy puszit és ovatosan ki nyitotta az ajtót és be ment. A szoba felőli lépcsőn Conor ballagott le,csak intett eggyet a fejjével és ment tovább. Nem értem mit kereshetett itt..
Mikor kitártam az ajtót, Amanda az ágy szélén üllt és telefonozott, majd rám nézett.Mitörtént veled cicám? Hát te merre jártál? - kérdezte Amanda mire csak mosolyogva neki döltem az ajtónak majd le vettem a polomat amit félre dobtam hisz tiszta leveles volt,meg itt ott tüskés.
- nyehh,hosszú - mondtam egy fàradt mosollyal az arcomon, és be mentem a fürdőbe rendbe tenni magam.
A fürdőbe érve megnyitottam a meleg vizet és gondolkodni kezdtem a történteken,meg úgy mindenen..
Mi lett volna ha..? El-e rontottam valamit..?Miután végeztem,àt öltöztem majd megszàritottam a hajam elővettem a telefonom és leültem Amanda mellé.
- figyu kérdezhetek valamit? - fordult velem szembe a lány és rám nézett.
- persze kérdezz nyugodtan - mondtam és letettem a telefont a combomra.
- szóvaaal - mondta mosolyogva a lány mire én is ell mosolyodtam.
- igeeen? - mondtam mire a lány lefeküdt,lábait felhúzta és folytatni kezdte.
- szóvaal itt volt az elöbb Conor éss - szóval azért volt itt (😏)
- szóval csókoloztunk, ésss - mondta fülig érő mosollyal az arcán és hasra fordult majd a telefon tokommal kezdett ell babrálni.- szóval akkor most jártok? - mondtam mire csak felnevetett.
- hát ezaz hogy nem tudom hogy mivan köztünk mert én tényleg szeretem vagymi csak fáj igazábol hogy tényleg sokkal szebb lány barátai vannak mint én és... És uramisten az imént feljött és csókolóztunk - mondta vihongva - tulajdonképpen csak tanácsot szeretnék kérni tölled.
- hát figyu ha szereted mondd ell neki, ne húzd ell az időt,mert akkor csak jobban fog fájni,menny oda hozzá és mond meg neki - mondtam neki mire újból a hátára fordult. - És igenis, gyönyörű vagy, a baratnőit meg hagyd, jobb lessz ha megmondod neki,hidd ell megkönnyebülsz - mondtam mire a lány rám nézett mosolyogva.
- köszönöm törpe - mondta mire dübörögni kezdett valaki az ajtónk elött..
Next part✨
Szia édesbaba.
Na, ez a rész is elhuzodott..Remélem tetszik!Megprobálok több részt kirakni🥰
legyen szép napod és vigyázz magadra❤️
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!