Mikor felkeltem a telefonomért nyúltam hogy megnézzem mennyi is az idő.
17:02
Az igen..
Jézusom és még át sem öltöztem!
Várjunk, most hogy nézem Anna írt mikor lefeküdtem..
Majd tusolás közben meg is nézem..Levetkőztem majd fogtam a törölközőmet amit magam köré csavartam és a fürdőbe vettem az irányt.Megnyitottam a vizet,majd hajamat felkötve beszáltam a kádba,és meg is nyitottam az üzenetet amit Anna irt.
📶 Telekom HU 17:15 45% 🔋
👩🏻
Anna Blossom.Új üzenetek.
Anna.
Szia szóval beszélnünk kéne..
Szükségem lenne egy
kis szünetre.. Szeretlek,
Tényleg! Csak miután elváltunk
Elgondolkodtam egy kicsit..
Kettőnkön,és arra jutottam hogy
Ezt az egészet erősen át kell még gondolnom..Most erre mégis mit válaszoljak? Azt hogy rendben?
Megőrülök..
megkéne tapsolnom magam amiért ennyitől ell tudom bőgni magam..Brozalmas vagyok.Már tényleg nem értek semmit..És ez a szúró fájdalom csak egyre jobban nő, és nő..Nem múlik..Nem tudok ellene mit tenni..Várjunk.. mi volt ez a hang? A konyhából jöhetett..
Anyu lehet az? Igen, biztosan csak ő az..Szedd össze magad! Térj észhez!Ha úgy vesszük nem szakított csak szünetet kért,ami azért végülis nem ugyanaz..
Míg a kilszaladt könnyeimet törölegettem egyszercsak csörögni kezdett a telefonom, amit fel is vettem de, az aki hívott, rám nyomta.
Mi a franc.. megint ugyan az a szám..
Hirtelen az ajtó kilincse lenyomodott, majd egy lány lépett be rajta...
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!