A gyors reggeli után mindenki a dolgára ment.Én a szobámban feküdtem és telefonoztam.
Még Amanda sincs itt,Emily valószinüleg a pasijával van,Anna is egyértelműen,Jess mondjuk lehet lent van a halban,viszont tuti hogy megvan a maga társasága szóval..
Teljesen egyedül vagyok.
Utálok egyedül lenni..Össze kaptam magam majd elmentem zuhanyozni.
Miután végeztem tanácstalanúl áltam fehérnemüben a szekrényem elött, hogy mégis mit vegyek fel,mert ugyanis nem öltözhetek át pizsibe hiszen még csak most lesz 2 óra.
Daniel szerint többet kellene hordanom szoknyát,viszont Anna megölne a harisnya miatt.Na sebaj.megszárítottam a hajam, és vissza lefeküdtem.
Olyan álmos vagyok,Annáék este jönnek csak,lehet alszok egy kicsit..
Vagy lehet rossz ötlet? Lehet ki kéne takarítanom? Nem hinném,mert rendben van a szoba..
Talán irhatnék Danielnek? Nem.Miért írnék neki?? Vagy találkozhatnék Willel? Nem, mondta is hogy a szüleivel megy kirándúlni..
Vagy talán felhívhatnám Annát..
Nem.Anna Derekkel van.Nincs rám ideje sem szüksége,meg ha már együtt alszunk lehet nappal nem is kéne hivogatnom mert az estét ugyis együtt töltjük.Meg hát Derek is megmondta hogy csak teher vagyok neki..
Maradok az alvásnál.Írtam még egy sms-t Amandának hogy estére jönnek át Annáék, majd letettem a telefonom,betakaróztam és le hunytam szemeim.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!