5.

636 24 0
                                    

Továbbá Will szobájában voltunk, mikor Will anyukája lehívott a nappaliba.

- Szia drágám, tudnál nekem segíteni egy picit? - kérdezte egy nagy mosollyal az arcán.

- Persze, nagyon szívesen segítek! - mondtam.

- Köszönöm!Ha már ez a nagy szamár nem képes segíteni! - utalt a kanepén henyélő Davidre.

- Anya mondtam már hogy nem érek rá! - dörmögött David.

Miért ne érne rá?Hiszen csak a telefonját nyomkodja igazàn letehetné egy kicsit!Nem hinném hogy az a játék amit nyomkod sokkal fontosabb lenne annál hogy az anyukájának segitsen..
Na mindegy is..

- Hannám kérlek ezt fogd meg, és ezt is. - Nyomott a kezembe két kisebb dobozt Mrs. Paterson.
- Ezeket csak tedd le a garázsba, teljesen mindegy hova.Itt a kulcs, szólj ha valamiben kell segítség!

- rendben Ava. - mondtam majd kimentem az ajtó és az említett garázshoz vettem az irányt.

Anna is valahol erre fele lakik..

Pillantottam a közvetlen szembelévő családi házakra.

Aligvárom már a holnapot,hogy újra beszélhessünk.
Annyira jó lenne ha most ebben a percben elő bukanna és mihelyst meglátna ugyan olyan örömmel mint ahogyan szokott fölkapna és megölelne.
Szeretem is ezt az érzést, meglep mikor felemel hiszen igazán tériszonyis tudok lenni néha, viszont megnyugtat maga a tudat hogy az ő karjaiban félhetek, és pár perce mindent félre téve csak én és ő van a világon..
Egyszerűen elmondhatatlanúl hiányzik..

Miután bementem a garázsba letettem a dobozokat az egyik üres polcra majd nyújtózkodtam egy nagyot.

- ahj istenem.. - mondtam halkan majd megindultam ki a garázsból.

A ház elött  álltam mikor egy fekete Mercedes rám dudált mire kigubatt szemekkel néztem vissza az autóra, azonban mikor megláttam a rózsaszín hajtincseket az ablakon kiszűrődni megráztam a fejem majd elmosolyodtam.

Mayaa!

Majd vissza bementem a házba.

- Na hogy festek? - ugrott elém Will.

- Na hogy festek? - ugrott elém Will

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now