A körközepén.
- Anyukád hogyan képes
szeretni azt az embert? - idegeskedett Will miután elmeséltem neki hogy,hogy smint vannak a dolgok.- Nemtudom de a fia mondta is hogy fura.. - gondolkodtam ell.
- minden esetre amíg anyukád nincs otthon inkább költözz hozzám vagy vegyél ki egy hotel szobát egy kis időre.. - mondta Will miközben megállt az autóval,majd a bolthoz indultunk.
- Mondjuk, azt adnám ha lenne annyi pénzem hogy hotelbe mehessek.. - mondtam.
A boltba beérve Will átkarolt,majd fogtunk egy kosarat és megindultunk.
- Héy, mit szeretnél enni? - kérdezte miközben pakolt mindent a kosárba ami neki szimpatikus volt.
- Hmm,kérek egy nyalókát meg egy rágót meg cukrot.. Kettő cukrot és még szertnék egy cigi rágót is.. Meg.. - Néztem körül mire Will csak nevetve pakolta a kosárba a felesleges dolgokat.
- Csak tudod valami olyanra gondoltam ami tényleg rendes kaja,mint mondjuk egy szendvics? - nézett rám egyik szemöldökét felhúzva.
- Szó sem lehet róla! - mutattam rá,mire felnevetett.
A boltból kijövet a kocsiba szálltunk,s mentünk is tovább.- Ezek a tieid.. - nyitotta ki a táskámat majd bele rakta a most vett dolgokat.
- Szóval akkor suli után tali! - mosolyogtam a fiúra aki arcát kidugva az ablakon várt,mire adtam neki egy puszit és megindultam a suliba.
Fázok!
Megint kabát nélkül indultam meg..
Ügyes vagy Hanna!Gyorsabb tempóval haladtam tovább egészen az iskoláig ami előtt egy kisebb tömeg gyűlt össze.
A tömegen átjutva láttam hogy a körközepén nem más áll,
mint Derek.Na,itt meg mi folyik?
Mit csinált már megint ez az idióta?Gondolataimból az zökkentett ki,hogy a tömeg középen Anna is ott állt.
- Mi a franc folyik itt.. - morgolódtam magamban majd közelebb mentem hogy jobban halhassam hogy miről is van szó.
- Undorító vagy! - kiabált rá Anna.
- Mondja az aki a lányokat szereti! - kiabált vissza Derek mire mindenkiben megfagyott még a vér is.
Közbe kell szólnom,nem bírom én ezt..- Köszönjük Derek a műsort, de most már elég lesz! - indultam Anna felé aki csendben figyelte a történteket.
- Te is a lányokat szereted mi? - nézett rám vigyorogva.
- Elég lesz most már! - kiabált ki a tömegből Daniel,majd megindult Derek felé.
- Bár, attól még hogy nem komázod a fiukat,jó volt veled! - mondta Derek miközben Annára nézett.
Két ujjával egy kört formált a másikkal pedig át dugta azon egy ujját.- Te szemét! - kevertem le neki,amit követően Daniel elém állt.
Továbbá egy kezet éreztem meg csuklómon ami nem másé volt mint Annáé.A lány az iskola mögé húzott,majd mikor már nem látott minket senki sem kínos csöndbe elenyedtünk.
- Hé, mi történt? - néztem rá.
- Az most nem érdekes - mondta majd tovább nem fojtatva,fogta magát és megindult vissza a sulihoz mire
gondolkodás nélkül megfogtam a kezét mire rám nézett.- Ha már itt vagyunk,mond el! - néztem rá mire csak a kezünkre nézett,majd vissza rám.
Továbbá mitsem szólva közeledni kezdett felém, amit értetlenkedve néztem.
- Aggódsz értem? - nézett rám majd kezét derekamra helyezte.
- H-hogy mi? - néztem rá,majd éreztem hogy a szivem majd kiugrik a helyéről.
- Te elfogadsz úgy ahogy vagyok,igaz? - simított végig derekamon.
- Anna.. - néztem félre,majd vissza rá amit követően közelebb húzott magához majd megcsókolt.
Csókunk a hideg idő ellenére forró volt,és édes amibe beleremegtem.
- Hé, kelj fől te buta lány! - ráncigált Will.
Mivel az autójában ébredtem sóhajtottam egy nagyot majd kiszálltam az autóból,elköszöntünk egymástól majd a sulihoz indultam.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!