- Na most kettőtökkel mit kezdjek? Hanna veled mitkezdjek?!
Az oké, hogy Rosenak új feladatlapot kell fénymásolnom,de téged hova rakjalak most!? - emelte fel a hangját.Jaaj már..
Mindig is utáltam mikor ilyen..- Mi ez a nagy kiabálás? - jelent meg Daniel,Leo kiséretében.
- Kerestünk tökmag! - nézett rám.- Na mizu? - támaszkodott a székem háttámlájára Leo.
- Ne zavarjatok,éppen büntimet tervezzük! - mondtam mosolyogva mire Anna megforgatta a szemét.
- Akkor asszem megkell bilincselnem kisasszony! - állitott fel a székről Daniel.
- Ne játszadozzatok már! - fogta a fejjét Anna.
- Én 15 évet adok neki! - mondta Leo.
- Hmm, én azért többet adnék neki.
De legyen. - mondta Daniel.- Add ide a sáladat, csináljunk belőle neked egy bilincset! - nyúlt a sálamért Leo mire hátrább léptem hogy ne tudja levenni róllam.
Baszki baszki!
- Hé! Bilincs! Bilincs! Bilincs! - mondta robothangon Leo mire felnevettem.
- Fogjátok már be egy percre! - mondta Anna.
- Nyugalom, innentől átveszem az ügyet! - mondta Daniel.
- BILINCS! - Mondta Leo majd egy mozdulattal lehúzta róllam a sálat mire mindenki megnémúlt.
Na bazdmeg.
- Na de Hannaaaa! - mondta mosolyogva Daniel majd a nyakamat kezdte csiklandozni.
Ez fáj ez fáj ez fáj!
- Elég máár! - mondtam nevetve.
- Ezért igazán úgy gondolom hogy vissza vonhatjuk azt a 15év börtönt! - mondta Leo.
- Na itt a sálad, vedd fől.. - mondta majd a kezembe nyomta a sálamat.- Egy igazi bünözővel van dolgunk! - mondta Daniel.
- Hanna azthiszem téged ma még kivégeznek! - mondta Rose mire felnevettem.
- Hát ez lehet..! - mondtam.
- Nincs itt Anna.. - mondta Leo mire körül néztem,de ténylegesen nem volt sehol sem ott.
Hát ez..?
- Mennyünk akkor! - karolt át Daniel.
- Szia Rose! - köszöntem.
- Sziasztok! - mosolygott a lány.
- De hé, hova megyünk? - néztem Danielre majd Leora.
- Ez egy titkos küldetés! - mondta sugtogva Daniel.
- Gondolom udvarra! - mondtam mosolyogva.
- Ígyvan! - helyeselte Leo.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!