2.😣

4.7K 115 7
                                    

....
Miután mind a ketten elkészültünk,
elindultunk.Annával karöltve sétáltunk a buszmegállóhoz,közben folyton folyvást Derekről áradozott,hogy milyen jó pasi.. És hogy milyen jó dolga lenne melette stb.. Míg a buszmegállóhoz nem értünk.

- És amugy tudtad hogy van egy nagy villája?Mármint a szüleié.. - mondta a lány fülig érő mosollyal az arcán.
- szokott ott péntek esténkénk tartani egy kibaszott nagy házi bulit,persze ami szombaton és vasárnap is folytatódik, Koktélok, különbféle alkoholok kutyulása, az a bizonyos fél holtra ivás... Uuuu úgy elmennék!! Te nem? Hahoooo? - rázott meg egy kicsit a vállamnál fogva.

- Nemtudom.. Én nem mennék ell.. - bámúltam magam elé..

- De miért nem? - kérdezte meglepődve a lány.

- Nekem nem nagyon szimpatikus,mielőtt még megismertetlek volna,az ő osztályába jártam,és nagyon nagyon barom arcú.. Derek az a tipikus fiú aki csak kihasználja a lányokat.De hát nem tudom..

Derek Evans 17y

- MIIIIII?!?? HOGY TE DEREKKEL JÁRTÁL MAJDNEM FÉL ÉVIG EGY OSZTÁLYBA?!?? A MÁZLISTA MINDENEDET! - erre csak meg forgattam a szemem,majd meg fogtam a lány kezét és felhúztam az éppen akkor oda érő buszra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- MIIIIII?!?? HOGY TE DEREKKEL JÁRTÁL MAJDNEM FÉL ÉVIG EGY OSZTÁLYBA?!?? A MÁZLISTA MINDENEDET! - erre csak meg forgattam a szemem,majd meg fogtam a lány kezét és felhúztam az éppen akkor oda érő buszra.

Miután felszálltunk, rögvest leültünk két szabad helyre.
Minden ugyan olyan volt mint szokott lenni, idős nénik, bácsik kik a hátul ülő hangos fiatalokat böngészik kigubadt szemekkel, közben többször is elhangoztatják: huligánok! / hova fajul ez a világ!
Munkások, kik mögött emberek Összesúgnak de sosem tudják hogy azért koszosak,büdösek,mert míg ők mély álomban alszanak, ők akkor is dolgoznak még.
Mindennapi gyerek ricsalj,óvodások kik mesélik az épp melettük ülő kisgyereknek, néninek bácsinak hogy milyen volt a suli, vagy hogy épp kivel mi történt az oviban..
Tinédzserek, kik még a buszt is túlkiabálják,nevetgélnek.Boldogak.Stb..

- A kövinél leszállunk,igaz? - kérdezte Anna mire kipillantottam az ablakon hogy megnézzem hogy hol is vagyunk.

- Hmmm igen.. igen. - mondtam majd meg kapaszkodtam a korlátban,és felàltam.

- Amúgy... -

- Igen? - Néztem a lányra,majd egyúttal leszálltunk.

- Van valami baj? - kérdezte.

- Nem nincs.. Miért? - néztem Annára kérdően.

- Nem tudom, nagyon szominak tünsz, de biztos? - kérdezte a làny majd egy perce megtàltunk és szembe fordított magával.

- Biztos. - néztem Anna mély gyönyörű zöld szemeibe.

- Akkor jó - mondta a lány, majd nyomott egy gyors puszit az arcomra,majd belém karolt és elindultunk.

Meglepő módon elég hamar a sulihoz értünk.A többiek már a bejáratnál várakoztak böröndökkel a kezükben. A tömegből elég hamar kiszúrta Anna Dereket, ami kölcsönös is volt mivel a fiú megindult Anna felé, és köszönésféle képpen a szorosan magához húzta a lányt, és megölelte..

- Gyere Derek,itt van Hanna is!! - karolt a fiúba, és elindultak felém. Egy ideig én és Derek szúrós szemekkel néztük egymást. Valójában nem értem hogy a többi lánynak miért jön be ennyire Derek, ő az a tipikus gazdag srác aki még helyes is, de viszont sík hülye és egy bunkó paraszt,aki után omlanak a lányok..

- helo. - mondtam, aligha vissza tartva azt a bizonyos arckifejezést:
"Ell mész te a picsába!" 😉

- Csáá - mondta Derek mire megfogta Anna kezét, aki csak hátulról mutogatott nekem, és mosolygott, látszódott rajta hogy ő tényleg nagyon szerelmes Derekbe.

Nemsokkal később megjött az iskola busz. Miután mindenki bepakolta a csomag tartóba a cuccait,szokás szerint elsőnek a fiúk aztán a lànyok rohantak fel ujjongva a buszra.

....

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now