18.

575 28 1
                                    

Előző rész tartalmából:17

Mikor kinyitottam a könyvtár ajtaját megszólalt a becsöngő.

Na lássunk is neki.

...

Az óra végén Leo várt az ajtó elött.

- Hát te? - néztem rá.

- Csak úgy gondoltam mehetnénk együtt haza. Hé, te aludtál? - kérdezte nevetve.

- Aha egy kicsit! - mondtam elégedetten.

- Át aludtad az egész órát! - Szólt utánnunk a tanárnő,idegesen mire felnevettünk.

Továbbá az aulában várakoztunk Danielékre hogy együtt tudjunk haza menni.

Fáradt vagyok. Lehet mégsem kellene mennem ma este Mayával bulizgatni..
Inkább haza megyek és alszok egy jót..

- amúgy.. - szólalt meg Leo.

- Hmm? - néztem rá.

- Hanna Diaz! - jelent meg a diáktanács egyik tagja.

Most ez meg mit akar?

- Nem ő Hanna Diaz! - karolt át Leo mire hamar levettem a helyzetet.

- Igen! Nem én vagyok Hanna Diaz.. - bámultam a levegőbe.

- Ő az. - lépett hozzánk Anna.

Mindig akkor jelenik meg mikor már aligha gondolok/ számítok rá..
Csak úgy a semmiből betoppan.
És ez kiakaszt.

- Az igazgatóhoz kell vinnünk! - állt meg melettem a lány.

- Miért is? - néztám rájuk értetlenkedve mire Anna melett álló lány elnevette magát.

- Bocsánat csak.. Hogyan vegyem komolyan ha közben ilyen bamba fejet vág? - tette a lány a szája elé a kezét mire Leoval felnevettünk.

- Szóval miért is? - néztem rájuk komoly tekintettel.

- Mert csak! - fogta meg a kezem idegesen Anna majd megindultunk az igazgatóhoz.

Ha ideges vagy rám,ne fogd a kezem..!

Ahogy sétáltunk a folyosón lassan elengedtem Anna kezét majd mentünk tovább.

Ez a mai nap, nem az én napom..!

- Egyáltalán miért ti jöttetek értem? Az igazgató miért nem ért rá? - kérdeztem.

- Tudod,Anna vállalkoz.. - kezdte ell a mondandóját a lány mire Anna közbegvágott.

- Igen,vannak fontosabb dolgai is és ezért minket kért meg hogy vigyünk az irodájába! - mondta Anna szemrebbenés nélkül.

Továbbá nem beszéltünk,csak sétáltunk a folyosón míg az igazgató irodájához nem értünk.
Miután Anna bekopogott,nem nyitottak ajtót.

Hála istennek..

- Tudjátok szerintem ez tök felesleges.. Péntek van és már mindenkit elengedtek már, szerintem csak mi vagyunk bent.. Szóval hogy ha azért kell bemennem mert aludtam az órán akkor megigérem hogy többet nem fogok bealudni csak most az egyszer nézzétek ell nekem és hadmehessek már haza! - néztem rájuk boci szemekkel.

- Menj nyugodtan.. Szerintem nincs bent már az igazgató.. - mondta a làny.

- Nem! Biztosan mindjárt előbukkan valahonnan! - mondta Anna.

Erre nincsenek szavak.
Ideges vagyok! És fáradt..

- Akkor sziasztok! - mondtam majd megindultam mire Anna visszarántott.

- Beszélnem kell veled! - nézett a szemembe.

- Nem, nem kell! - mondtam idegesen majd fogtam magam és megindultam a folyosón.

Nem, nem szükséges.

Mikor az aulán haladtam át, egy árva lélek sem volt már ott.

Azthittem megvárnak majd, de mindegy is..

Továbbá megáltam a suli elött, majd felhívtam Mayát.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now