31.

637 29 2
                                    

Előző rész tartalmábol:30.

Lerakta..Remek.
Hogy ez mekkora idióta!
Ha a lustaság fájna ő ordítana! Ha át is jön,el kell magyaráznom neki hogy a pénz igenis fontos 18 évesen! És persze nem tud egész életében kölcsönökből élni és a szülei nyakán!..

Mikor a kilincsért nyúltam hogy kimehessek, valaki a válamnál fogva megállított.

- te meg mitcsinálsz itt..? - a hang hallatán összeszűkült a gyomrom.

- utánnad küldtek.. - néztem rá.

- értem.. - mért végig.

- és te mitcsinálsz itt? - vágtam rá.

- az nem a te dolgod! - mondta majd fogta magát és ki ment az ajtón.

Persze persze..
Biztosan igazad van..
Nem az én dolgom.

Nem szóltam semmit sem, csak vissza sétáltam a terembe.

- nagyszerű! Az óra végére visszaértek! - a tanárúr mondata után meg is szólalt a csengő.Csak megráztam a fejem, majd fogtam a táskám és ki is mentem a teremből.

Nem az én dolgom.

A lépcsőn haladva bedugtam a fülhallgatót a fülembe,majd nyomtam valami zenét, és le mentem az aulába.

Mi lesz a következő órám vajon..?
Kémia..

Leültem az aulában lévő egyik asztalhoz, majd elővettem a telefonomat és lapozgatni kezdtem az sms-eim közt,hátha lefoglal egy kis időre és eltereli a figyelmem a rossz gondolataimról,azonban egyszerűen nem hagyott nyugodni a mondat, ami elhagyta Anna száját.

"Nem a te dolgod'
Akkor mégis kié? Nathant nem fogja foglalkoztatni az,ha valami bajod esik! De persze,az is majd az én lelkemen fog száradni.
De ez " nem az én dolgom"

- hé, micsinálsz? - riadtam fel Emily hangjára.

- áh, semmi különöset! - húztam ki a fülest, majd elraktam a telefonommal együtt.

- együtt lesz kémia óránk! - mondta majd a székem háttámlájára támaszkodott.

- helo helo! - lépett hozzánk Leo.

- mi a heyzet? - kérdezte Emily.

- semmi különös, most szóltak hogy a mosdókban nem jó az áram,szóval megint szerelnek valamit.. - mondta Leo.

- az szép! - mondtam.

- máris jobb lenne a napom ha megint haza küldenének minket! - mondta Emily majd váratlanúl bele ült az ölembe.  

- csak a mosdókban rossz az áram jelenleg szóval kötve hiszem hogy emiatt haza engednének! - mondta Leo.

ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...Where stories live. Discover now