Mikor a házhoz értünk, halkan kinyitottuk az ajtót,majd fölszaladtunk a lépcsőn,s megsem álltunk a szobáig.
A szobában felkapcsoltam a villanyt,majd Mayára néztem aki az ágyon ült.
- Kell pizsi? - kérdeztem mire csak bólintott egyet.
- Figyelj,tudom hogy csalódtál bennem,de tudod nagyon szükségem van a pénzre most!Ha összejön az az összeg amiért dolgozom,kifogok lépni!
- De Maya,van más és más munka is.. - néztem rá.
- Tudom csak..
Figyelj,tényleg kifogok lépni!Csak persze nem most..- Rendben,viszont ha legközelebb mész,
akkor én is veled tartok. - adtam a kezébe a kívánt pizsomát.- Mi? Nem! És,Nem! Hanna ez nagyon veszélyes munka!
- Majd késöbb megvitatjuk! - mondtam majd öltözni kezdtem.
Ha ő is nagyon jól tudja hogy veszélyes ez a munka akkor mégis miért pont itt dolgozik?Tényleg nem értem..
- Hanna.. - fórdult felém.
- Hm?..
- Te híztál? - nézett rám mosolyogva.
- Mi?! Nemm!! Az a lány is megmondta hogy jó alakom van! Ne rombold az önbizalmamat! - mondtam követelőzve mire továbbá molyogva kidőlt az ágyra.
Valójában igen.
Miután végeztem lekapcsoltam a villanyt majd befeküdtünk az ágyba.
- Nem tudok aludni, ki ment minden álmosság belőlem szóval nézzünk valami filmet.. - mondtam majd bekapcsoltam a tv-t.
- Óóó! Ez jó film! Te láttad már? - néztem Mayára.- Hééé..Ezek itt még az én múltkori csókjaim? - mutatott a nyakamra mire ránéztem,majd elkapta a boldogság.
- Jaaaj már!csak fogd be és nézzük a tv-t!
- Háháhá! Megjelöltem az én kis Hannámat! Háháhá! - nevetgélt magában.
- Mondjuk már kevésbé látszik.. Na ezen igazítunk egy picit!- Ez a kedvenc részem! Hé,Nézd már! - mondtam mire Maya hirtelen fölém mászott majd megszívta a nyakam.
- Mi mi mi? Neee Maya! - vergődtem hogy lelökjem magamról,de megsem rezdült.- Ne hisztizz már! - szívta meg a nyakam még kétszer,mire sikerült lelöknöm magamról mire anya hirtelen benyitott az ajtón.
- Sziasztok,tessék aludni mostmár! - mondta anya mire kikapcsoltam a tv-t csak hogy teljesen elsötétüljön a szoba, és hogy ne láthassa azt, amit Maya művelt.
- Rendbeen! Aludni fogunk! - mondta Maya.
- Jó éjszakát! - húzta magára a takarót.Bezzeg most meg tud úgy viselkedni mint egy ártatlan kislány.
- Jó éjt! - mondta anya majd kiment az ajtón.
- Fáj a nyakam! - néztem rá.
- Jaja, majd elmúlik! Aludjunk! - Karolt át.
YOU ARE READING
ÉN ÉS A legjobb BARÁTNŐM...
Romance▪ Girl x Girl ▪ 16+ (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! © minden jog fenntartva. Ősrégi írásom, és egyben a legelső könyvem. Enjoy!